Pagina 3 van 3
Geplaatst: 04 jun 2012, 22:01
door JForce
Goedekopere methodes zijn beetje met rem reiniger rond spuiten (wel brandbaar dus use with caution) als het toerental verandert als je spuit op een bepaalde plek heb je daar een lek.
Heb ook wel mensen het zien opsporen met sigaretten rook, gewoon in je motorruim blazen met rook, en dan zuigt dat bij het lek naar binnen.
Geplaatst: 05 jun 2012, 17:27
door SkippyMX3
Wss t probleem gevonden, onder die vacuumpotjes zit zo'n electronisch aangestuurd klepje. Die krijgt wel stroom maar doet niets
Van de week ff 1 halen en hopen dat het dan weer goed is
Geplaatst: 07 jun 2012, 17:11
door SkippyMX3
Update! Hij doet het weer, alleen kheb wel een vraagje
Mijn VRIS #1 gaat open bij 4000 toeren
Mijn VRIS#2 gaat open bij 5000 toeren, hoort dit??
Want ik heb nog wel het idee dat hij ergens een klein beetje inhoud?
Ik heb hem opnieuwe uitgelezen met een lampje. Maar hij doet helemaal niets, gaat niet 1x knipperen blijft gewoon uit. Mag ik er dan vanuit gaan dat hij geen storingscodes heeft?
Gr Skippy
Geplaatst: 07 jun 2012, 19:08
door JForce
yup 3900 en 4700 officieel
Geplaatst: 07 jun 2012, 21:37
door SkippyMX3
ohw, ik dacht te hebben begrepen dat ze bij ca. 4000 allebei open gingen en later bij 6000 allebei weer dicht?
Maar dit heb ik dus verkeerd begrepen?
Geplaatst: 08 jun 2012, 10:07
door WesleyK
Yep, een is voor (iets) lager toerenbereik en een voor hoger.