MAZDA MX3 VENTED STYLE CARBON FIBER HOOD
Moderator: Moderators
-
- New member
- Contacteer:
ik zit er aan te denken om deze motorkap te halen maar wou graag eerst jullie mening er over horen.
Hij kost $325.00 en nog eens $150.00 verzend kosten zou je dit omrekenen naar euro's ben je 302 euro kwijt
Hij kost $325.00 en nog eens $150.00 verzend kosten zou je dit omrekenen naar euro's ben je 302 euro kwijt
http://WWW.NOLIMITTUNING.NLVoor al je auto en motor accessoires
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
-
- New member
- Contacteer:
hij is nieuw en komt inderdaag uit de vs hij is te vinden op ebay maarja ik zit inderdaad ook te twijfelen over de pasmaat
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Over het algemeen is de pasvorm van kappen niet zo afwijkend.
Let wel op dat je echt Hoodpins moet kopen. Vele hebben al gehad dat de kap open is gegaan tijdens het rijden.
Ga je hem gebruiken voor een v6 of 4cil? v6 zou ik die kap niet aanraden ivm afwatering die rechtstreeks op de dynamo terechtkomt.
Let wel op dat je echt Hoodpins moet kopen. Vele hebben al gehad dat de kap open is gegaan tijdens het rijden.
Ga je hem gebruiken voor een v6 of 4cil? v6 zou ik die kap niet aanraden ivm afwatering die rechtstreeks op de dynamo terechtkomt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
sorry maar ik heb toch al behoorlijk afwijkend vormen gezien met carbon kappen.
Ook zelfs van de duurdere merken.
Hoeveel komt het kosten plaatje ongeveer op met eventuele douanekosten en shipping e.d. ?
als dat 150 euro scheelt zou ik toch lekker hier een kap kopen.
En afspreken (voor zover het niet vanzelfsprekend is) dat je de kap kan ruilen als ie niet goed past.
Ook zelfs van de duurdere merken.
Hoeveel komt het kosten plaatje ongeveer op met eventuele douanekosten en shipping e.d. ?
als dat 150 euro scheelt zou ik toch lekker hier een kap kopen.
En afspreken (voor zover het niet vanzelfsprekend is) dat je de kap kan ruilen als ie niet goed past.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
- New member
- Contacteer:
ja ik heb een 2.5 dus daar gaat ie inderdaad op lekken daar had ik nog niet over nagedacht
maar het nadeel is is dat alle carbonen motorkappen niet echt in mijn smaak vallen die je hier kan kopen
maar het nadeel is is dat alle carbonen motorkappen niet echt in mijn smaak vallen die je hier kan kopen
-
- Pilot
Ik heb deze kap, een van twee (of drie) die nu in nederland zijn. Sander heeft deze geimporteerd vorig jaar, maar voordat je hem hier hebt ben echt wel meer kwijt dan die 350,-. Hoeveel precies weet ik niet meer, maar dacht rond de 600,-
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.