MazdaMX-3.NL op Google Maps.
Moderator: Moderators
MazdaMX-3.NL op Google Maps.
Enige tijd geleden verveelde ik mij een beetje en ben toen de MX-3 club in kaart gaan brengen. Helaas is dit "iets" meer werk dan ik gedacht had en heb dit dus nog niet afgekregen.
Iedereen die zijn/haar plaatsnaam (dus niet provincie) heeft ingevuld en zijn/haar profiel recentelijk (vanaf 5 mei 2008) aangemaakt en/of aangepast heeft staat erop. Ik weet alleen niet precies welke MX3's verkocht zijn enzo... als je iemand op de lijst ziet die geen MX meer heeft, pb.
Link naar de map: MazdaMX-3.nl op Google Maps
Mocht iemand zich vervelen en geroepen voelen om deze lijst te completeren... stuur me dan even een PB en dan geef ik je toegang om aanpassingen/toevoegingen te maken. (er hoeven er nog maar 182 toegevoegd te worden!).
-update-
Heb vanavond alle markers voorzien van link naar profiel.
Iedereen die zijn/haar plaatsnaam (dus niet provincie) heeft ingevuld en zijn/haar profiel recentelijk (vanaf 5 mei 2008) aangemaakt en/of aangepast heeft staat erop. Ik weet alleen niet precies welke MX3's verkocht zijn enzo... als je iemand op de lijst ziet die geen MX meer heeft, pb.
Link naar de map: MazdaMX-3.nl op Google Maps
Mocht iemand zich vervelen en geroepen voelen om deze lijst te completeren... stuur me dan even een PB en dan geef ik je toegang om aanpassingen/toevoegingen te maken. (er hoeven er nog maar 182 toegevoegd te worden!).
-update-
Heb vanavond alle markers voorzien van link naar profiel.
Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes....
SstennizZ schreef:Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes....
Als de exacte locaties er staan wel ja.. zoniet kunnen ze net zo goed de memberlist checken :p
Remco- schreef:SstennizZ schreef:Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes....
Als de exacte locaties er staan wel ja.. zoniet kunnen ze net zo goed de memberlist checken :p
Ja ok, maar was er dus vanuit gegaan dat je ook de peciese locaties bij sommige mensen gegokt had.
SstennizZ schreef:Remco- schreef:SstennizZ schreef:Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes....
Ja ok, maar was er dus vanuit gegaan dat je ook de peciese locaties bij sommige mensen gegokt had.
haha nope, gewoon plaats op google maps zoeken en die locatie gekozen. Als er meerdere in dezelfde stad zitten verplaats ik ze een eindje verderop in die stad anders komen ze bovenop elkaar...
- mazdamaster
- Pilot
-
- Test-Pilot
hahah wat cool dat dit kan wist ik niet eens
wel leuk dat je me bijna bij me woning hebt geplaatst op 5 of 6 straatjes na
nu slaap ik alleen volgens de kaart op de straat
verder valt het me op dat de clubleden vooral in de randsteden en zuiden wonen
in provincie uitrecht zijn wij een uitstervend ras
maar het voordeel daarvan is dat de mensen hun nek nog meer verreken als ze je tegen komen
wel leuk dat je me bijna bij me woning hebt geplaatst op 5 of 6 straatjes na
nu slaap ik alleen volgens de kaart op de straat
verder valt het me op dat de clubleden vooral in de randsteden en zuiden wonen
in provincie uitrecht zijn wij een uitstervend ras
maar het voordeel daarvan is dat de mensen hun nek nog meer verreken als ze je tegen komen