Hey weet iemand misschien hoe je de psi kan veranderen bij een FPR van cosmo racing? Ik heb geprobeerd een schroef wat losser of vaster te draaien maar als ik hem losser draaide werd de psi 0 en strakker bleef die op stock staan namelijk 25 psi. Misshien doe ik iets fout maar de schroef die ik bedoel is deze op de foto te zien :
Ja sorry maar meestal doet het forum dat automatisch zodat je er op kan klikken als je hem groter wilt maar dit forum doet dat niet :P. Ah ok zal is ff proberen dan maar.
1995 MAZDA 323F BA KLZE 2.5L v6
=================================
Hoe heb je de fpr aangesloten? Was er geen adapterplaatje bij want ik zie je originele fpr nog zitten namelijk. Welke slang zit op de onderkant aangesloten en welke op de zijkant?
Fullsize schreef:Hoe heb je de fpr aangesloten? Was er geen adapterplaatje bij want ik zie je originele fpr nog zitten namelijk. Welke slang zit op de onderkant aangesloten en welke op de zijkant?
moet die er tussenuit dan :p
mijne zit er ook nog tussen neem ik aan dan
Fullsize schreef:Hoe heb je de fpr aangesloten? Was er geen adapterplaatje bij want ik zie je originele fpr nog zitten namelijk. Welke slang zit op de onderkant aangesloten en welke op de zijkant?
Ja had al eerder gevraagd aan iemand en die zei dat de orginele gewoon kon blijven zitten.
Dit ik heb erbij gekregen :
Ik heb de benzineslang van de orginele op de output gedaan van de nieuwe regulator en daarna een nieuwe slang op de oude gedaan en die doorverbonden naar de input van de nieuwe regulator. Vacuumslang is van de oude regulator afgehaald en op de nieuwe gezet en verbonden met de KLZE motor.
1995 MAZDA 323F BA KLZE 2.5L v6
=================================