KL-V6 2.7L Twin turbo GT25RS
Moderator: Moderators
-
- New member
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
- Locatie: heerhugowaard
- kevinvandorst
- Co-Pilot
- Berichten: 152
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
- Locatie: Roosendaal
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
ben benieuwd toni...
heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..
daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij
of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!
en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk?
ben benieuwd hou ons op de hoogte
heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..
daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij
of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!
en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk?
ben benieuwd hou ons op de hoogte
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- New member
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
- Locatie: heerhugowaard
bramx3 schreef:je weet wel hoe je moet teasen
maar ik ben benieuwd na de update's , en of je het klaar krijgt zonder de boel op te stoken
succes
ja teasen is een deel van mijn beroep,
nee, een aantal mensen van deze site hebben mijn sohc al gezien, ook nog een mx3 rijder uit heerhugowaard. vandaag heb ik mijn 323gtx blok verkocht aan een persoon van de 323 forum, deze heeft ook mijn sohc gezien, hij schrok van de grote turbo, hij is groot als je het met de turbo van de gtx vergelijkt.
na mijn vakantie heb ik meer tijd dan kan ik ook langskomen op een meeting.
vrg toni
justice
-
- New member
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
- Locatie: heerhugowaard
turbulence schreef:ben benieuwd toni...
heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..
daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij
of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!
en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk?
ben benieuwd hou ons op de hoogte
ik heb een stroker kit gebruikt, en een standalone van haltech. trouwens de rb26dett gebruikt ook twee turbo's. ja het klinkt stoer maar soms moet je ook een beetje afwijken van de rest.
het is niet zo dat ik constant bezig ben met tunen mischien dat het daarom allemaal zo lang duurt.
vrg toni.
justice
-
- New member
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
- Locatie: heerhugowaard