Ervaringen m.b.t pasvorm/ kwaliteit Aerotrenz

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Johan.
New member
New member
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jan 2008, 13:10

Ervaringen m.b.t pasvorm/ kwaliteit Aerotrenz

Bericht door Johan. »

Heeft er iemand ervaringen met de pasvorm/kwaliteit van Aerotrenz spoilers, skirts? Ik heb namelijk pakfeifer lookalike sideskirts van dit merk gezien en ook zo n onderspoiler die je aan je originele achterbumper bevestigt. Of heeft er iemand betere ervarigen met een ander merk (pakfeifer?)

Gr Johan
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

met earotrendz heb ik geen ervaring.
maar met het oog op pasvorm e.d. van bodykits........
tsjaaa laat ik het zo zeggen, ik heb nooit maar dan echt ook nog nooit iets in me handen gehad van polyester (wat niet orgineel mazda was) dat gewoon in 1 x paste.
je zal bijna altijd zelf wel aan de slag moeten wil je het echt strak krijgen.
maar dat kan je ook in de prijs terug zien, je kan de donder erop zeggen dat een bumper van 150 a 200 euro een stuk minder zal zitten dan 1 van 350 euro.
maar ook dit geeft zeker geen garantie's en pakfeifer betaal je natuurlijk ook voor de naam.
als je het mij vraagt..... mocht ik ooit een andere bodykit nemen dan zoek ik de bumpers uit die ik mooi vind en dan probeer ik ze ergens voor zo weinig mogelijk te kunnen kopen omdat je het zelf toch strak moet maken.....
en wat jij vraag voor de onderlip daar staat naar mijn weten de pakfeifer wel heel goed aangeschreven en de imitaties juist heel slecht.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

RichMX-3 schreef:tsjaaa laat ik het zo zeggen, ik heb nooit maar dan echt ook nog nooit iets in me handen gehad van polyester (wat niet orgineel mazda was) dat gewoon in 1 x paste.


Nog nooit gehoord van Booster of Giacuzzo zeker :mrgreen:
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

MZD Styling schreef:
RichMX-3 schreef:tsjaaa laat ik het zo zeggen, ik heb nooit maar dan echt ook nog nooit iets in me handen gehad van polyester (wat niet orgineel mazda was) dat gewoon in 1 x paste.


Nog nooit gehoord van Booster of Giacuzzo zeker :mrgreen:

hahaha heb je geld over............... ;)
er zijn natuurlijk wel hoge kwaliteitsprodukten, maar dan ben je niet klaar voor pak em beet 800 euri, dan ga je naar echt hoge prijzen toe.
en moet eerlijk zeggen, een bodykit die in zuke bedragen loopt vind ik niet aantrekkelijk aangezien me auto als dagelijks vervoermiddel wordt gebruikt :clown: ;)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie