Chips voor KL31/36 ecu
Moderator: Moderators
Chips voor KL31/36 ecu
Hi, zijn er hier mensen die een KL31/36 ecu hebben op hun lowcompr. curved neck die eens een chip willen proberen met de goede VRIS tijden?
De 31/36 ecu's zijn optimaal voor longnecks namelijk en minder voor de curved necks.
Je koppelverloop zal vlakker worden en op bepaalde gebieden hoger.
Deze chip is geen performance chip maar heeft dus alleen de VRIS tijden die bij je curved neck horen.
De 31/36 ecu's zijn optimaal voor longnecks namelijk en minder voor de curved necks.
Deze chip is geen performance chip maar heeft dus alleen de VRIS tijden die bij je curved neck horen.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Ok dan, doen we
Ik heb nog een probe met koppelingsproblemen staan, zodra die klaar is is die van jou aan de beurt! Dan regel ik de chip ook wel. Kunnen we direct een vergelijkend warenonderzoek doen
Ik heb nog een probe met koppelingsproblemen staan, zodra die klaar is is die van jou aan de beurt! Dan regel ik de chip ook wel. Kunnen we direct een vergelijkend warenonderzoek doen
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Re: Chips voor KL31/36 ecu
Fullsize schreef:Hi, zijn er hier mensen die een KL31/36 ecu hebben op hun lowcompr. curved neck die eens een chip willen proberen met de goede VRIS tijden?
Dus je chips werken op een laagcompressie longneck? Of ook op een hoogcompressie longneck?
En hoogcompressie curvedneck's.. heb je daar al mee getest??
Probeer even aan te geven welke opties er allemaal zijn.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Re: Chips voor KL31/36 ecu
WhiteFinish schreef:Dus je chips werken op een laagcompressie longneck? Of ook op een hoogcompressie longneck?
En hoogcompressie curvedneck's.. heb je daar al mee getest??
Probeer even aan te geven welke opties er allemaal zijn.
Als je de eerste zin nou nog eens rustig leest van mijn eerste post, dan heb je je antwoord. De rest komt wel als ik het zover heb.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
Jij hebt het over laagcompressie curved neck. Dit kan betekenen dat je wel wat meer weet over laagcompressie long neck.
Je zegt ook dat het bij longnecks goed loopt, maar is dit dan voor zowel hoog als laagcompressie?
Je bent niet helemaal duidelijk in de informatie die je geeft
Je zegt ook dat het bij longnecks goed loopt, maar is dit dan voor zowel hoog als laagcompressie?
Je bent niet helemaal duidelijk in de informatie die je geeft
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Als ik alles duidelijk heb ben je de eerste die het hoort, ok?
Ik ga niet alles met je overleggen hoor, waar ik mee bezig ben, voor mij is ook niet alles duidelijk en soms moet je dingen proberen om te leren.
Maar als jij tips hebt dan hoort iedereen dat graag denk ik. Voorlopig hoor ik je alleen maar vragen stellen en niets toevoegen.
Ik ga niet alles met je overleggen hoor, waar ik mee bezig ben, voor mij is ook niet alles duidelijk en soms moet je dingen proberen om te leren.
Maar als jij tips hebt dan hoort iedereen dat graag denk ik. Voorlopig hoor ik je alleen maar vragen stellen en niets toevoegen.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer: