mx3 stoelen

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
paulus
New member
New member

mx3 stoelen

Bericht door paulus »

hoi,

Ik heb net een topic gelezen over het opnieuw bekleden van de stoelen. Is erger me al tijden aan mijn versleten bestuurdersstoel. Is het ook mogelijk om de stof van een oude bijrijdersstoel af te halen (bovendeel is bv afritsbaar) en over te zetten op een bestuurdersstoel? Hoe zit dat met de zitting zelf. is die stof ook makkelijk om te zetten?
T-mo
New member
New member

Re: mx3 stoelen

Bericht door T-mo »

Je kunt de bekleding niet zomaar overzetten, de wangen van de zitting zijn van verschillende hoogten!! Ik heb het zit gedeelte uit een bijrijdersstoel gehaald en deze in die van de bestuurders stoel genaaid, maar het is een rotklus!! Staat nu wel een stuk beter!!

paulus schreef:hoi,

Ik heb net een topic gelezen over het opnieuw bekleden van de stoelen. Is erger me al tijden aan mijn versleten bestuurdersstoel. Is het ook mogelijk om de stof van een oude bijrijdersstoel af te halen (bovendeel is bv afritsbaar) en over te zetten op een bestuurdersstoel? Hoe zit dat met de zitting zelf. is die stof ook makkelijk om te zetten?
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

ik heb zelf ook alles overnieuw bekleed maar het is alles behalve leuk en simpel.. het resultaat is wel mooi maar ik zou het geen 2e keer doen.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Plaats reactie