Gezocht: autospuiter (beun?)

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MXDan-3V6
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:23

Gezocht: autospuiter (beun?)

Bericht door MXDan-3V6 »

Helaas is mijn (ex) buurman autospuiter af; hij is afgekeurd ten gevolge van een vervelende operatie aan zijn knieën :( Hij werkte bij een autoschadebedrijf maar kluste in zijn vrije tijd zwart bij (mocht van zijn baas) Mijn motorkap en spiegels zijn daardoor mooi gespoten! 8)

Nu heb ik echter het volgende probleem:
Een oude reparatie aan mijn rechter achterspatbord is weer gaan werken; het metaal is uit gaan zetten en het moet opnieuw geschuurd, geplamuurd en gespoten worden.

Dan heb ik een stukje lak van mijn voorbumper afgespten met het verwijderen van vliegen (ja, ik weet het :roll: ): mijn voorbumper moet opnieuw gespoten worden omdat je, denk ik, wel kleur verschil krijgt als je alleen dat plekje (ongeveer 5 cm²) weer rood verft. Of toch niet?

Dan heb ik beginnende blaasjes aan de linker kant van mijn spatbord en daar wil ik dus ook zsm vanaf.

Zoek iemand die beunt en deze klusjes voor mij kan fixen voor een leuk prijsje. Liefst in de buurt van Den Haag maar het mag ook ietsje verder zijn.

Wie kan me helpen?
Zoom-zoom-vroem!
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

voor dat zijscherm zou ik gewoon gaan kijken of je andere rode
kan vinden, ik denk dat het goedkoper is dan je oude opknappen ;)

pm Aggressor eens hij heeft nog een rode liggen meen ik ;)

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

mss kan je buurman rustig voorbewerken ofzo of iemand anders of zelf. breng je de auto naar http://www.alacar.nl
die hebben budget spuiten.bekijk de site maar, mss zit er 1 bij je in de buurt.
waar kom je vandaan?
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

NightQrawler schreef:mss kan je buurman rustig voorbewerken ofzo of iemand anders of zelf. breng je de auto naar http://www.alacar.nl
die hebben budget spuiten.bekijk de site maar, mss zit er 1 bij je in de buurt.
waar kom je vandaan?
dat zou ik niet doen,, je moet een iemand het laten doen,, want stel je lak gaat los laten of wat dan ook en je gaat terug en je zegt tegen de spuiter,, heej mijn lak laat los,, dan zal hij zeggen ja die kerel die he spuit klaar gemaakt heeft heeft het niet goed gedaan, en hij zelf zal zeggen die spuiter heeft het niet goed gedaan,, dus niemand heeft het dan gedaan, en dan zijn de problemen voor je zelf
Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

scary schreef:
NightQrawler schreef:mss kan je buurman rustig voorbewerken ofzo of iemand anders of zelf. breng je de auto naar http://www.alacar.nl
die hebben budget spuiten.bekijk de site maar, mss zit er 1 bij je in de buurt.
waar kom je vandaan?
dat zou ik niet doen,, je moet een iemand het laten doen,, want stel je lak gaat los laten of wat dan ook en je gaat terug en je zegt tegen de spuiter,, heej mijn lak laat los,, dan zal hij zeggen ja die kerel die he spuit klaar gemaakt heeft heeft het niet goed gedaan, en hij zelf zal zeggen die spuiter heeft het niet goed gedaan,, dus niemand heeft het dan gedaan, en dan zijn de problemen voor je zelf


dat is idd waar...
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MXDan-3V6
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:23

Bericht door MXDan-3V6 »

martinenijenhuis schreef:voor dat zijscherm zou ik gewoon gaan kijken of je andere rode
kan vinden, ik denk dat het goedkoper is dan je oude opknappen ;)

pm Aggressor eens hij heeft nog een rode liggen meen ik ;)

Groetjes M&M


Ehm een nieuw zijscherm? Ja, voor misschien maar achter heb je die toch niet? of heb ik het mis? ;)
Zoom-zoom-vroem!
Gebruikersavatar
MXDan-3V6
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:23

Bericht door MXDan-3V6 »

NightQrawler schreef:mss kan je buurman rustig voorbewerken ofzo of iemand anders of zelf. breng je de auto naar http://www.alacar.nl
die hebben budget spuiten.bekijk de site maar, mss zit er 1 bij je in de buurt.
waar kom je vandaan?



Liefst in de buurt van Den Haag maar het mag ook ietsje verder zijn ;)
Zoom-zoom-vroem!
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Ik denk een spuiter vinden die het in het zwart doet redelijk moeilijk is om te vinden. Jou buurman mocht het zwart doen van zijn baas. Maar ik denk dat je dat niet veel tegen zal komen hoor.

Ik zou om te beginnen wat schadeherstel bedrijven afgaan en een prijs opgave laten maken. Die zijn meestal ook nog wel gratis.
Afbeelding
sander
Pilot
Pilot
Berichten: 553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 04:16
Locatie: voorschoten
Contacteer:

Bericht door sander »

johnmichel schreef:Ik denk een spuiter vinden die het in het zwart doet redelijk moeilijk is om te vinden. Jou buurman mocht het zwart doen van zijn baas. Maar ik denk dat je dat niet veel tegen zal komen hoor.

Ik zou om te beginnen wat schadeherstel bedrijven afgaan en een prijs opgave laten maken. Die zijn meestal ook nog wel gratis.


er wordt meer dan zat zwart gedaan in deze handel!!
ff prijsopgave doen en vragen of ze het ook zonder bon doen!
scheeld toch weer 19%tjes.
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

MXDan-3V6 schreef:
martinenijenhuis schreef:voor dat zijscherm zou ik gewoon gaan kijken of je andere rode
kan vinden, ik denk dat het goedkoper is dan je oude opknappen ;)

pm Aggressor eens hij heeft nog een rode liggen meen ik ;)

Groetjes M&M


Ehm een nieuw zijscherm? Ja, voor misschien maar achter heb je die toch niet? of heb ik het mis? ;)


Uh ja idd een voorscherm :oops:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Plaats reactie