Installeren Altezza's
Moderator: Moderators
Installeren Altezza's
Volgens de zoekfunctie staat er op het forum een how-to voor het installeren van Altezza's, maar de link werkt niet.
Heeft iemand de juiste link of kan iemand me vertellen wat het makkelijkste is?
Heeft iemand de juiste link of kan iemand me vertellen wat het makkelijkste is?
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
We zullen proberen zo snel mogelijk de link te herstellen.
Voor eventuele demontage zou je ook in het FAQ gedeelte kunnen kijken naar het topic "corvette style achterlichten"
Het demonteren is vrij simpel. Aan de binnenkant van je achterkant (als je de achterklep openmaakt) zitten twee schroeven. Elke lichtenunit heeft er 1. Als je dit schroefje losmaakt kan je de lamp voorzichtig naar de zijkant trekken. Op dat moment poppen de klemmetjes los en kan je de lamp verwisselen.
Voor eventuele demontage zou je ook in het FAQ gedeelte kunnen kijken naar het topic "corvette style achterlichten"
Het demonteren is vrij simpel. Aan de binnenkant van je achterkant (als je de achterklep openmaakt) zitten twee schroeven. Elke lichtenunit heeft er 1. Als je dit schroefje losmaakt kan je de lamp voorzichtig naar de zijkant trekken. Op dat moment poppen de klemmetjes los en kan je de lamp verwisselen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
HIER KLIKJE DOEN VOOR INFO
FF GOED LEZEN !!!! 1e verhaal is dus hoe het NIET moet. 2 verhaaltje (mijn reactie) is hoe het WEL moet
ik wist dat ik het ergens ooit gepost had. ff zoeken maar heb het gevonden
was toch sneller dan alles opnieuw typen
als nog vragen zijn ofzo stel je ze maar gerust

ik wist dat ik het ergens ooit gepost had. ff zoeken maar heb het gevonden

als nog vragen zijn ofzo stel je ze maar gerust

S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
haha jah zal binnekort ff doen.Marcel_mx3 schreef:Maak er meteen een mooie foto reportage van met wat extra tekst voor de volgende
krijg 1 dezer dagen mijn achterbumper van bram binnen.
dus zal ik ff een fotoshoot voor de lichten doen.
en gelijk maar ff 1 voor het monteren en demonteren van een achterbumper? ben dan toch bezig
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
RichMX-3 schreef:haha jah zal binnekort ff doen.Marcel_mx3 schreef:Maak er meteen een mooie foto reportage van met wat extra tekst voor de volgende
en gelijk maar ff 1 voor het monteren en demonteren van een achterbumper? ben dan toch bezig
Ik had het tegen Laibo hoor

Maar goed tuurlijk mooie how to's zijn uiteraard welkom voor op de site dat kan ik niet vaak genoeg zeggen..
klusjes die voor de één simpel zijn zijn voor de ander een hele uitdaging..
Marcel_mx3 schreef:RichMX-3 schreef:haha jah zal binnekort ff doen.Marcel_mx3 schreef:Maak er meteen een mooie foto reportage van met wat extra tekst voor de volgende
Ik had het tegen Laibo hoor
Maar goed tuurlijk mooie how to's zijn uiteraard welkom voor op de site dat kan ik niet vaak genoeg zeggen..
klusjes die voor de één simpel zijn zijn voor de ander een hele uitdaging..
Nu je het zegt, er waren vroeger allemaal links als http://www.mazdamx-3.nl/mx-3/openluchtfilter en andere onderwerpen als koude lucht enzo.
Lijkt me leuk die terug te hebben als iemand weet of ze nog bestaan of dat ze alleen een andere naam hebben?
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: