slim visors
Moderator: Moderators
slim visors
Jammer dat de GB geweest is. Weet iemand nog waar ik deze kan krijgen, of misschien een ander merk maar wel soortgelijk?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
woytek schreef:Ik bedoel, niet uit amerika. Dat geintje word me een beetje te duur.
ah ok, volgens mij heeft autostyle ze ook, niet zo mooi, maar ze hebben ze wel. Ik ken niemand die een 2e setje had liggen, alleen Michel, maar daar was laast ook al iemand die er naar vroeg, en volgens mij was dat setje ook al weg.
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
BlackSheep schreef:woytek schreef:Ik bedoel, niet uit amerika. Dat geintje word me een beetje te duur.
ah ok, volgens mij heeft autostyle ze ook, niet zo mooi, maar ze hebben ze wel. Ik ken niemand die een 2e setje had liggen, alleen Michel, maar daar was laast ook al iemand die er naar vroeg, en volgens mij was dat setje ook al weg.
jasper had dat setje al overgenomen staat mij bij...
autostyle heeft ze ook, en volgens mij MZD styling ook wel, maar die zijn stuk minder mooi als die wij toen uit de US gehaald hebben miz...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Ok, sorry voor het verkeerd plaatsen dan.
Bedankt voor de antwoorden, ik denk dat ik de visors dan maar weglaat, want die bij MZDstyling zijn denk ik meer van die universele dingen om geen last te hebben van de wind als je je raampje open hebt. De slim visors zijn echt sportief en volgen de lijnen van de auto...
Bedankt voor de antwoorden, ik denk dat ik de visors dan maar weglaat, want die bij MZDstyling zijn denk ik meer van die universele dingen om geen last te hebben van de wind als je je raampje open hebt. De slim visors zijn echt sportief en volgen de lijnen van de auto...
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
woytek schreef:Ok, sorry voor het verkeerd plaatsen dan.
en de slimvisors zijn er met als doel ''om geen last te hebben van de wind als je je raampje open hebt.''
naja, en anders zet je toch een groupbuy op voor die visors in de usa... zijn nu al tig vragen overgeweest de laatste tijd, dus er is veel meer interesse voor...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten