Ik hoop dat ik het mis heb,maar ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat KB-tuning misschien gaat stoppen.
Ik heb daar alleen nog geen bevestiging over gehoord,het is dus alleen nog maar een gerucht.
Cupdiffusior kan je daar wel halen hoor Marc
Ik weet alleen niet of de pasvorm goed is want ik heb niks bij hem gekocht.
Die jongen met die gele MX-3 hier in de buurt die body-kit paste zeer goed dus kan dat die diffusior ook goed gaat passen.
ik heb daar mijn sideskirts gehaald en mijn difusor,, paste allemaal wel redelijk,, alleen cupdiffusor niet zo geweldig,, maar de plannig was toch in werken dus heb ik die daar gekocht, en sideskirts leken niet goed te passen, maar die paste eigenlijk best wel heel erg goed
scary schreef:ik heb daar mijn sideskirts gehaald en mijn difusor,, paste allemaal wel redelijk,, alleen cupdiffusor niet zo geweldig,, maar de plannig was toch in werken dus heb ik die daar gekocht, en sideskirts leken niet goed te passen, maar die paste eigenlijk best wel heel erg goed
V6peter schreef:Ik hoop dat ik het mis heb,maar ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat KB-tuning misschien gaat stoppen. Ik heb daar alleen nog geen bevestiging over gehoord,het is dus alleen nog maar een gerucht.