klapperen motorkap
Moderator: Moderators
klapperen motorkap
weet niet of dit het geschikte deel is van het forum om het te vragen maar ik doe het toch
als ik met hoge snelheid op de snelweg rij. rond de 150 dan begint mn motorkap te bewegen.
je ziet hem dan echt op en neer gaan.
nou weet ik dat ie er toch niet vanaf kan vliegen aangezien hij bij de neus van de kap vast gehaakt zin maar weet iemand hoe ik dit kan verhelpen..?
als ik met hoge snelheid op de snelweg rij. rond de 150 dan begint mn motorkap te bewegen.
nou weet ik dat ie er toch niet vanaf kan vliegen aangezien hij bij de neus van de kap vast gehaakt zin maar weet iemand hoe ik dit kan verhelpen..?
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
BlackSheep schreef:Zou het ook wel eens willen weten, heb er zelf ook last van.
Ik weet wel dat er bij sommige een soort stelschroef aan de voorzijde van je moterkap zit. Het is een rubber waar die aan de voorkant op rust, bij sommige kun je deze rubber draaien. Maar bij mij niet.
Bij mij zaten die rubbers er eerst helemaal niet onder, kun je nagaan wat een geklapper dat was! Heb er 2 opgehaald bij de sloop, en iets verhoogd door middel van nog meer rubber er aan vast branden, niet ideaal, en beetje een el cheapo oplossing, maar het werkt
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: klapperen motorkap
justa schreef:weet niet of dit het geschikte deel is van het forum om het te vragen maar ik doe het toch
Niet zo hard rijden, mag maar 120
Driven by a sixpack
- crazyarjan
- Pilot
-
- Super-Pilot