yep ik las het maar zit daar ook de handleiding in voor het verwijderen
van je aandrijf as, want in het werkplaats handboek van de V6 kon ik
het niet vinden.
Marco-mx3 schreef:yep ik las het maar zit daar ook de handleiding in voor het verwijderen van je aandrijf as, want in het werkplaats handboek van de V6 kon ik het niet vinden.
gevonden blz M-25
ik weet het niet je mag zelf zoeken als je mijn msn effe toe voegt
heeft ff geduurd omdat ik het bijvul punt voor de karterbak olie niet kon vinden maar eindgoed al goed Thanx iedereen iig voor de hulp
Mis ik nu iets? Het bijvulpunt van de carterbak olie? Dat is toch
het zelfde vulpunt als de motorolie?
Maar wat heeft dit met je aandrijfassen te maken?
Of bedoel je het aftappunt van de versnellingsbak?
Groetjes M&M
heeft ff geduurd omdat ik het bijvul punt voor de karterbak olie niet kon vinden maar eindgoed al goed Thanx iedereen iig voor de hulp
Mis ik nu iets? Het bijvulpunt van de carterbak olie? Dat is toch het zelfde vulpunt als de motorolie? Maar wat heeft dit met je aandrijfassen te maken? Of bedoel je het aftappunt van de versnellingsbak? Groetjes M&M
Mis ik nu iets? Het bijvulpunt van de carterbak olie? Dat is toch het zelfde vulpunt als de motorolie? Maar wat heeft dit met je aandrijfassen te maken? Of bedoel je het aftappunt van de versnellingsbak? Groetjes M&M
zal zijn versnellingsbak wel bedoelen neem ik aan
ja sorry hey ik ben geen monteur he :D
maar het is wel gelukt