Auto video's, extreme foto's, Photoshop's van of over auto's...
Moderator: Moderators
-
marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
-
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 »
Das wel een beest van een MX-3
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
-
justa
- Super-Pilot
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
- Locatie: zwaag
Bericht
door justa »
dat is cker niet mis wat daar onder de kap ligt
-
WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
-
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish »
Gaat wel aardig ja
Ben benieuwd hoe lang ie het uithoudt op zo;n druk
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
RichMX-3
- Super-Pilot
- Berichten: 2281
- Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35
Bericht
door RichMX-3 »
das niet verkeerd
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
bramx3
- Super-Pilot
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
- Locatie: regio weert
-
Contacteer:
Bericht
door bramx3 »
kijk , bij zo een filmpjes gaan we wel geloven dat er 400 pk in zit
en dat met stock internals
zit me af en toe af te vragen wat een betere basis is
een 4 of een 6 cilinder
-
WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
-
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish »
bramx3 schreef:zit me af en toe af te vragen wat een betere basis is
een 4 of een 6 cilinder
Sja... 4 cilinder heeft nu eenmaal een stuk meer ruimte waar je een turbo kwijt kan en het is minder werk.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
justa
- Super-Pilot
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
- Locatie: zwaag
Bericht
door justa »
WhiteFinish schreef:bramx3 schreef:zit me af en toe af te vragen wat een betere basis is
een 4 of een 6 cilinder
Sja... 4 cilinder heeft nu eenmaal een stuk meer ruimte waar je een turbo kwijt kan en het is minder werk.
ga hem nu omruilen bram
-
RichMX-3
- Super-Pilot
- Berichten: 2281
- Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35
Bericht
door RichMX-3 »
uiteraard 4 cilinder
hahaha wil het toch ook nog graag hoor met de tijd (en als ik geld over heb )
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
-
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 »
WhiteFinish schreef:bramx3 schreef:zit me af en toe af te vragen wat een betere basis is
een 4 of een 6 cilinder
Sja... 4 cilinder heeft nu eenmaal een stuk meer ruimte waar je een turbo kwijt kan en het is minder werk.
Bij Mikey komt toch ook op ze kl-ze een turbo en die heeft een V6
2,5L V6 KLZE Curved Neck.