Pre-Köthen Meeting
Moderator: Moderators
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Pre-Köthen Meeting
Ok dames Nu automaxx SE al weer een tijdje achter ons ligt, en Köthen in het vooruitzicht ligt, leek het mij wel gezellig om een kleine pre-Köthen meeting te houden.
De gezellige bijeenkomst zal aanstaande zondag 23 july bij de MacDonalds langs de A7 in Hoorn. Voor de NH al een bekende plek
Nu is natuurlijk iedereen welkom om ff lekker te komen buurten, al snap ik natuurlijk dat onze vrienden in het zuiden niet snel ff deze kant op komen, maar die zien we gelukkig wel in Köthen. Maar voor de mensen die niet naar Köthen kunnen/willen, kom gezellig ff langs.
Begintijd : zeg het maar
Eindtijd : zodra de laatste weg rijden.
Ja ik kom gezellig ff naar de meet in Hoorn
1. Dennis
2.
3.
4.
5.
6.
P.s. kan ik jullie al invullen Marcjuh, Justa, Marcelv6, Marcel_mx3 ??
De gezellige bijeenkomst zal aanstaande zondag 23 july bij de MacDonalds langs de A7 in Hoorn. Voor de NH al een bekende plek
Nu is natuurlijk iedereen welkom om ff lekker te komen buurten, al snap ik natuurlijk dat onze vrienden in het zuiden niet snel ff deze kant op komen, maar die zien we gelukkig wel in Köthen. Maar voor de mensen die niet naar Köthen kunnen/willen, kom gezellig ff langs.
Begintijd : zeg het maar
Eindtijd : zodra de laatste weg rijden.
Ja ik kom gezellig ff naar de meet in Hoorn
1. Dennis
2.
3.
4.
5.
6.
P.s. kan ik jullie al invullen Marcjuh, Justa, Marcelv6, Marcel_mx3 ??
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Denk dat het wat eerder wordt marcel, ik begreep dat joost om 4 uur moest werken, denk dat tussen 12 en 13 uur een mooie aanrijtijd is. Maar iedereen is natuurlijk vrij om te komen wanneer het hun uitkomt.
@ M&M, je moet het positief inzien, na zo'n ritje op de dijk, mag je haar weer eens lekker in het sop steken, gaat toch niets boven een wet.......
@ M&M, je moet het positief inzien, na zo'n ritje op de dijk, mag je haar weer eens lekker in het sop steken, gaat toch niets boven een wet.......
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: