Leuke score voor een Mx-3
Moderator: Moderators
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Leuke score voor een Mx-3
http://www.youtube.com/watch?v=SGzE3hMOl4w&search=mx3
393 pk, is toch wel een leuke score, kon niet echt achterhalen wat er onder the hood ligt, maar zeker een turbo. Er staat alleen stock internals, maar vraag me af of je met een standaard v6 (met turbo) zoveel pk eruit haalt.
Je ziet wel een mooie intercooler in de voorbumper zitten.
393 pk, is toch wel een leuke score, kon niet echt achterhalen wat er onder the hood ligt, maar zeker een turbo. Er staat alleen stock internals, maar vraag me af of je met een standaard v6 (met turbo) zoveel pk eruit haalt.
Je ziet wel een mooie intercooler in de voorbumper zitten.
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
scary schreef:4 cil dubbel nokker
en dat kun je horen?
iig:
Hallo!!!
Im new here and im from Puerto Rico, i got a Mazda Mx-3 GS and I get out the V6 and put a 4cil. from a Kia Sephia
Some of my mods are;
Stock internals BP
BP26 intake manifold
Custom made exhaust manifold
T3/t4 Turbonetics (V1/V2 with .63 stage 3)
Turbonetics External Wastegate
HKS SSBOV Blow off Valve
Spearco intercooler with mandrel brent pipping
Mazda Rx7 injectors
Vennom in line fuel pump with 3/8" braided line
Aeromotive fuel pressure regulator
ACT Extreme clutch with 4 pucks solid disk
Kia Sephia 1.8 dohc TRanny
Protege LX stock ECU
Electromotive HPX Ignition System
Axxel Spark Plugs Wires 8.8 mm
3" exhaust pipe with dynomax 3" inlet/ outlet
Autometer gauges (Boost, Pyrometer, Oil Press, Fuel Press)
Turbonetics Manual Boost controler
Ford Explorer Trothle Body (65mm)
Rx7 Flow meter
and others that i cant remember now
ok, dus een 4Cil blok uit een KIA??? lees ik dat nu goed?
maar de sound is in iedergeval wel super!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
turbulence schreef:scary schreef:4 cil dubbel nokker
en dat kun je horen?
iig:Hallo!!!
Im new here and im from Puerto Rico, i got a Mazda Mx-3 GS and I get out the V6 and put a 4cil. from a Kia Sephia
Some of my mods are;
Stock internals BP
BP26 intake manifold
Custom made exhaust manifold
T3/t4 Turbonetics (V1/V2 with .63 stage 3)
Turbonetics External Wastegate
HKS SSBOV Blow off Valve
Spearco intercooler with mandrel brent pipping
Mazda Rx7 injectors
Vennom in line fuel pump with 3/8" braided line
Aeromotive fuel pressure regulator
ACT Extreme clutch with 4 pucks solid disk
Kia Sephia 1.8 dohc TRanny
Protege LX stock ECU
Electromotive HPX Ignition System
Axxel Spark Plugs Wires 8.8 mm
3" exhaust pipe with dynomax 3" inlet/ outlet
Autometer gauges (Boost, Pyrometer, Oil Press, Fuel Press)
Turbonetics Manual Boost controler
Ford Explorer Trothle Body (65mm)
Rx7 Flow meter
and others that i cant remember now
ok, dus een 4Cil blok uit een KIA??? lees ik dat nu goed?
maar de sound is in iedergeval wel super!!
Nee, de schakelbak uit een KIA.