hallo ik ben nieuw hier en ben een paar vragen ik ga zaterdag mn kleppendeksel pakking vervangen mijn schotelveren tikken ook een beetje wat zouden jullie doen gelijk vervangen ov ken ik die ook vervangen als ik de d-riem vervang of moeten die nokken er echt uit.
misschien ken ik er gelijk wat fotos van maken voor op het forum maar als ik het zo laat gaat er niets kapot het is wel iritant dat getik denk dat ik het toch vervang
robby21 schreef:misschien ken ik er gelijk wat fotos van maken voor op het forum maar als ik het zo laat gaat er niets kapot het is wel iritant dat getik denk dat ik het toch vervang
ik ga er zaterdag aan beginnen heb mn mx3 net 2 weken ik heb gisteren die pakkingen en inlaatpakingen bestelt zet er ook gelijk nieuwe bougies in en luchtfilter en olie en olifilter en benzfilter
robby21 schreef:ik ga er zaterdag aan beginnen heb mn mx3 net 2 weken ik heb gisteren die pakkingen en inlaatpakingen bestelt zet er ook gelijk nieuwe bougies in en luchtfilter en olie en olifilter en benzfilter
Succes dermee...
ps Heb nog wel een leuke K&N vervangingsfilter liggen voor je
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences