Wat voor muziek "blaast" er door jouw MX3?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Muziek soort?

Hardcore
2
13%
hardstyle
6
40%
Rock
4
27%
House
1
7%
Heavy metal
0
Geen stemmen
Pop
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Wat voor muziek "blaast" er door jouw MX3?

Bericht door EricMX »

Uit de categorie "nutteloze onderwerpen" :lol: het volgende:

Aangezien ik zelf altijd mijn auto radio vol open gooi als ik ga rijden (kan het gewoon niet laten :D), vraag ik me af.....

Wat voor muziek "galmt" er door auto's van mijn mede MX3 rijders?
Michaël
New member
New member
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2003, 13:14
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Michaël »

Helaas heb ik nog geen MX-3, maar zowel in de Fiesta 1.1 van m'n moeder als de Vectra GTS 2.2 (Diesel) van m'n vader knal ik trance (vocal, club, of wat harder als we op weg gaan naar bijv. Qlimax) door de speakers heen.
Soms als ik t echt bont wil maken dan knal ik de Need for Speed Underground soundtrack er op. Dan wil zelfs die Fiesta nog met piepende banden wegtrekken en door de bocht schuiven.
DeOudeMan
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:05

Bericht door DeOudeMan »

EricMX,

Tja.. ik heb dan wel geen MX maar denk dat ik juist om die reden het meest eerlijke antwoord kan geven, vanaf de zijlijn dus. :cool2:

Over het algemeen is door de enorme hoeveelheid decibellen de muziek niet meer te horen, :dj: tenzij het de bedoeling is dat het alleen maar bassen zijn. :boom1: Je kunt de muziek in een MX3 eigenlijk het best vergelijken met " door de bomen het bos niet meer zien" :wave:

Daarom denken ook de meeste bezitters dat de wagen motorisch zo erg stil :schrik: is en gaan ze wat veranderen aan de luchtstromen aan de inlaat en de uitlaatkant. En als dat dan het gewenste effect heeft monteren we nog een versterkertje, omdat de bassen niet echt goed door komen. :euh:

En ik kan je vertellen dat ik MX3's gezien heb, waar met de muziek aan het haar gewoon in model blijft zitten, daaraan kun je zien dat ze hem pas net hebben. :haha:

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :nuts:
Ik KEN iemand met een redelijk mooie MX3, telt dat ook?
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Niet naar die oude man luisteren hoor...

Geen Mx-3? ook niet van plan te kopen? mid-life crisis ? hihi

Bij mij hoor je veel Hardtrance hardhouse, en erg veel hardcore...
Tja je moet wat met 2 15" 400W sub's...
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Ik heb alleen twee hoedenplankluidsprekers en de originele deurluidsprekers in mijn 323f dus echt indruk wekkend valumetechnisch gezien is het niet. Al bevallen die hodenplank luidsprekers me verbazingwekkend goed, zo voor pioneer, op de sloop gekocht :D

Enniewee... meestal knalt daar Rammstein doorheen, of anders iets lekkers van Sick of it All. Of Greenday. Garbage. Life. PUSA.

Het wordt tijd dat KinkFM een etherfrequentie krijgt :D
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

tja... wat zal ik zeggen, bij mij kan je er niet in blijven zitten als ie een beetje hard staat te spelen, maar draai dan wel veel faithless, breakbeat, bass-check's enz enz.. :D
skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

Bericht door skielder »

r&b
hip-hop
trance

maar soms ook jaren '90 muziek, of marco borsato ofzo
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Bij mij is de installatie ook nog min of meer origineel. Ik draai meestal hardcore (promo, neophyte, enzyme) maar ook house/electro en (oudere) drum'nbass. En soms wil "Krekc" of "Taub" wel's door de auto knallen :bounce1:
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Qinx schreef:Ik heb alleen twee hoedenplankluidsprekers en de originele deurluidsprekers in mijn 323f dus echt indruk wekkend valumetechnisch gezien is het niet. Al bevallen die hodenplank luidsprekers me verbazingwekkend goed, zo voor pioneer, op de sloop gekocht :D

Enniewee... meestal knalt daar Rammstein doorheen, of anders iets lekkers van Sick of it All. Of Greenday. Garbage. Life. PUSA.

Het wordt tijd dat KinkFM een etherfrequentie krijgt :D


Rammstein heb ik trouwens ook, lekker sociaal om dat hard aan te zetten hihi :rock:
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Yence schreef:Bij mij is de installatie ook nog min of meer origineel. Ik draai meestal hardcore (promo, neophyte, enzyme) maar ook house/electro en (oudere) drum'nbass. En soms wil "Krekc" of "Taub" wel's door de auto knallen :bounce1:


Dacht dat jij wel 2 1200sl's had staan in je auto hihi
Plaats reactie