Pagina 1 van 2
Geplaatst: 23 feb 2006, 18:47
door turbulence
mx3freak schreef:turbulence schreef:WitteFinish schreef:Waarom eigenlijk gelijk een klze?
waarom niet?

qua potentie toch mooiste mogelijkheid om de mx wat meer pit te geven....
de op 1 na mooiste, motorisch gezien...
????

then plz explain... NOS is ook wel leuk als je dat bedoeld, maar dat zijn maar tijdelijke extras, klze heb je constant onder je rechtervoet zitten...
Geplaatst: 23 feb 2006, 18:51
door MarcX3
KJ Miller is denk ik wat mx3freak bedoeld
215 pk standaard
Geplaatst: 23 feb 2006, 18:54
door turbulence
haha, ja succes met eentje vinden dan...
kan me nog wel herinneren dat er een Xedos op marptplaats stond tijd terug met die motor dr in...
Geplaatst: 23 feb 2006, 19:52
door mx3freak
MarcX3 schreef:KJ Miller is denk ik wat mx3freak bedoeld
215 pk standaard
klopt idd
Geplaatst: 23 feb 2006, 22:53
door WhiteFinish
Ja okey, heb je gelijk in....
Maar KJ miller?? Nog nooit eerder van gehoord
Geplaatst: 23 feb 2006, 23:11
door MarcX3
KJ miller is een 2.3 met SC maar doordat (wat ik gehoord heb) de miller cycle erg apart is en die voor een automaat eigenlijk is is t een moeilijk motorblok om erin te bouwen t is geen plug and play zoals de KLZE
Vooral t motormanagment is erg moeilijk om af te stellen vandaar dat die nauwelijks in een mx word gebouwd
Geplaatst: 24 feb 2006, 06:33
door mx almere
Daarnaast zijn de afmetingen van de motor heel anders. Hij is veel hoger.
Geplaatst: 24 feb 2006, 08:08
door Ron Mx-3
Geplaatst: 24 feb 2006, 11:06
door bramx3
klopt , hijs veel hoger .
en naarmate het vermogen groter is dan de kl-ze , is de ombouw niet de moeite waard
kun je beter dat geld en moeite in je kl-ze stoppen .
Geplaatst: 24 feb 2006, 11:16
door mx almere
Precies. Tenzij je niet hoeft te betalen voor alle manuren zoals een tuningfirma die een showauto maakt.