Voorruit
Moderator: Moderators
Voorruit
Ik weet niet of ik dit in het goede gedeelte van het forum heb gezet maargoed...
Ik ben dus bezig met mijn MXje op te knappen/verbouwen en nu heb ik dus vanavond mijn raam eruit gehaald:
Maar nu ziet mijn raam er dus zo uit:
Dat word dus een nieuw raam... :(
Maar mijn vraag is nu of iemand weet waar ik voor een goed prijsje een nieuw raam kan krijgen?
Ik ben dus bezig met mijn MXje op te knappen/verbouwen en nu heb ik dus vanavond mijn raam eruit gehaald:
Maar nu ziet mijn raam er dus zo uit:
Dat word dus een nieuw raam... :(
Maar mijn vraag is nu of iemand weet waar ik voor een goed prijsje een nieuw raam kan krijgen?
Every Man Has His TechniQues, They're All Different, But When You Know Mine, You'll Be Dead!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
damn, WTF ben jij allemaal aan het doen joh
check dit topic eens:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=420
als je daar niet iets kan tussen vinden..
succes
check dit topic eens:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=420
als je daar niet iets kan tussen vinden..
succes
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
www.relder.nl
hebben ze pas 2 mxen gekregen
maar of ze de ruit er heel hebben uitgekregen is de vraag
hebben ze pas 2 mxen gekregen
maar of ze de ruit er heel hebben uitgekregen is de vraag
hahaha, nee k was niet boos ofzo, ben me mxje dus aan het opknappen maar omdat er roest links en rechtboven van het raam zat moest het raam eruit om de gaten dicht te lassen...
we hebben heel vorzichtig geprobeert het raam eruit te snijden met snijdraad, maar net op het laatste stukje ging het dus fout...
bedankt voor de adresjes, k zal morgen even gaan rondbellen
we hebben heel vorzichtig geprobeert het raam eruit te snijden met snijdraad, maar net op het laatste stukje ging het dus fout...
bedankt voor de adresjes, k zal morgen even gaan rondbellen
Every Man Has His TechniQues, They're All Different, But When You Know Mine, You'll Be Dead!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- crazyarjan
- Pilot
Tweedehands voorruit?
Ik weet zelf dat het erg moeilijk is om een voorruit er heel uit te krijgen..
Denk dat je het beste opzoek kunt naar een nieuwe voorruit hetzij origineel hetzij immitatie
met een gebruikte ruit zit je met lijmresten die ervoor kunnen zorgen dat je ruit gaat lekken. en dus ook niet goed vast zit met alle gevolgen van dien
Dus mijn advies neem een nieuwe ruit en ga niet knoeien met een gebruikte
Ik weet zelf dat het erg moeilijk is om een voorruit er heel uit te krijgen..
Denk dat je het beste opzoek kunt naar een nieuwe voorruit hetzij origineel hetzij immitatie
met een gebruikte ruit zit je met lijmresten die ervoor kunnen zorgen dat je ruit gaat lekken. en dus ook niet goed vast zit met alle gevolgen van dien
Dus mijn advies neem een nieuwe ruit en ga niet knoeien met een gebruikte
To finish first, first you have to finish!
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Je zou het eens kunnen proberen bij http://www.autoruitdirect.nl
als je wa-plus, casco of mini hebt krijg je bij hun een nieuwe ruit zonder eigen bijdrage (bij carglas al gouw 75 of zelf 150 euro)
Gewoon zeggen dat er een grote scheur in zat en dat je hun de moeite hebt bespaart en hem zelf al eruit hebt gehaald
Zijn zeer aardige gozers en doen absoluut niet moeilijk, heb zelf ook al 2 keer mijn voorruit van een oude ford laten vervangen, nooit wat voor betaald.
suc6 ermee
als je wa-plus, casco of mini hebt krijg je bij hun een nieuwe ruit zonder eigen bijdrage (bij carglas al gouw 75 of zelf 150 euro)
Gewoon zeggen dat er een grote scheur in zat en dat je hun de moeite hebt bespaart en hem zelf al eruit hebt gehaald
Zijn zeer aardige gozers en doen absoluut niet moeilijk, heb zelf ook al 2 keer mijn voorruit van een oude ford laten vervangen, nooit wat voor betaald.
suc6 ermee