Embleem
Moderator: Moderators
-
- Pilot
Embleem
Weet iemand of je die Mazda embleem achter op je auto zonder moeite weg kan halen? Ik bedoel dat dat embleem waar op staat MAZDA en MX-3. Want ik weet dat er bij sommige auto's gaten erachter zitten om ze erop te klekkien en andere gebruiken lijm.
Groetjes
Groetjes
-
- Pilot
-
- Pilot
-
- Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
zomaar lostrekken zou ik iig niet doen....
kans dat als de lak erachter niet meer goed is dat je zo een lap lak meetrekt...
wat ik altijd deed ( en ook nog een keer weer moet doen bij de mx) is een klein stukje visdraad nemen, en deze achter de decal langs bewegen..
zo gebruik je die dus als een soort ''zaagje'' en beschadig je niks van de lak.
daarna ff met wat reiniger de oude lijmresten weghalen en even napoetsen met wat wax. als je een rode mx hebt is er kans btw dat er enigsinds kleurverschil is ( naja, bij elke kleur eigenlijks wel, maar bij rood valt het wat sneller op )
kans dat als de lak erachter niet meer goed is dat je zo een lap lak meetrekt...
wat ik altijd deed ( en ook nog een keer weer moet doen bij de mx) is een klein stukje visdraad nemen, en deze achter de decal langs bewegen..
zo gebruik je die dus als een soort ''zaagje'' en beschadig je niks van de lak.
daarna ff met wat reiniger de oude lijmresten weghalen en even napoetsen met wat wax. als je een rode mx hebt is er kans btw dat er enigsinds kleurverschil is ( naja, bij elke kleur eigenlijks wel, maar bij rood valt het wat sneller op )
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Het is niet echt handig om een topic van 1,5 jaar omhoog te halen. Misschien dat je in het vervolg apart je vraag kan stellen in een nieuw topic of in het klustopic.
Maar om je vraag te beantwoorden.
Persoonlijk heb ik het warm gefohnt en vervolgens met mijn vingers eraf gewreven (kan voor blaren zorgen )... Het laatste beetje heb ik met remmenreiniger verwijderd.
Succes ermee
Maar om je vraag te beantwoorden.
Persoonlijk heb ik het warm gefohnt en vervolgens met mijn vingers eraf gewreven (kan voor blaren zorgen )... Het laatste beetje heb ik met remmenreiniger verwijderd.
Succes ermee
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences