Start niet
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Start niet
Ik wilde mijn mx'je net starten en dat lukte niet :(
Aan het begin van de avond toen ik ermee ging rijden hoorde ik al een kleine ratel erin zitten die niet normaal is. (moest krabben toen ik het hoorde)
Nu wilde ik net wegrijden en starten deed ie niet.
Ook startkabels wilde niet helpen.
Heb afgelopen week de accu door laten meten: ik moest 315a hebben en mijn accu was 188a .
Misschien dat het aan mijn accu ligt maar kan ook de dynamo zijn denk ik.
(lampje op dash wilde nog wel eens flikkeren).
Enige suggesties??
Aan het begin van de avond toen ik ermee ging rijden hoorde ik al een kleine ratel erin zitten die niet normaal is. (moest krabben toen ik het hoorde)
Nu wilde ik net wegrijden en starten deed ie niet.
Ook startkabels wilde niet helpen.
Heb afgelopen week de accu door laten meten: ik moest 315a hebben en mijn accu was 188a .
Misschien dat het aan mijn accu ligt maar kan ook de dynamo zijn denk ik.
(lampje op dash wilde nog wel eens flikkeren).
Enige suggesties??
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
het kan ook aan de accu liggen. ik had laats een slechte accu en die mij erbij hielp zei van als je m start moet je naar de binnenverlichitng kijken word die erg zwak en als je binnenverlichting feller brand na het starten dan ervoor dan is een nieuwe accu aan de orde. Welke accu heb je erin liggen trouwens is dat zon optima? die zijn alleen goed voor starten en niet om een radio er een uur op te laten spelen zonder dat je auto looptdaar gaan ze kapot van.
Dynamo was ook een foefje voor maar weet niet of die hier ook toegepast kan worden. Jen kan iig kijken als je motor loopt of je 14volt of meer krijgt (die van mij is 14,7) door je accu dan te meten of door naar je powercap te kijken indien aanduiding aanwezig
Dynamo was ook een foefje voor maar weet niet of die hier ook toegepast kan worden. Jen kan iig kijken als je motor loopt of je 14volt of meer krijgt (die van mij is 14,7) door je accu dan te meten of door naar je powercap te kijken indien aanduiding aanwezig
Driven by a sixpack
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
Ik ben er gedeeltelijk achter waarom ie zo slecht starte.
Een massapunt van mijn motor/startmotor was niet goed. Boutje zat half los, de vonken vlogen mij om de oren (5cm naast een benzineleiding)
En de accu zelf. RIP .....
Als het goed is krijg ik volgende week een nieuwe accu van mijn werk die nog beter is ook.
Een massapunt van mijn motor/startmotor was niet goed. Boutje zat half los, de vonken vlogen mij om de oren (5cm naast een benzineleiding)
Als het goed is krijg ik volgende week een nieuwe accu van mijn werk die nog beter is ook.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
WitteFinish schreef:Ik ben er gedeeltelijk achter waarom ie zo slecht starte.
Toch de accu en niet de dynamo
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: