Kan ik KLZE laten inleggen ?
Moderator: Moderators
Kan ik KLZE laten inleggen ?
Hey iedereen,
eindelijk is het zo ver, na wat sparen enzo kan ik het eindelijk doen.
Ik kan een KLZE laten leggen, met tegelijk vanalles andere mods.
MAARRR ..
Aangezien ik in belgië woon had ik graag de goede raad van iemand die hiervan weet heeft.
Mag ik zomaar mijn motor verwisselen met een andere.
Zo ja, geen probleem, hoe kan ik dan best beginnen, met wie moet ik contact opnemen, hoelang op voorhand, etc, etc.
Zo niet, zou men zien dat ik de motor heb verwisseld op de technische autokeuring. want een 2,5 heeft waarschijnlijk toch wat meer co2 uitstoot dan een 1,8, en hoe zit het met serienummers etc.
Ik had graag de eerste helft van het volgende jaar er de 2,5 in liggen, als dit niet kan, zal de MX moeten vliegen (verkocht worden) en zal er iets komen met meer pit.
Alvast bedankt.
X
eindelijk is het zo ver, na wat sparen enzo kan ik het eindelijk doen.
Ik kan een KLZE laten leggen, met tegelijk vanalles andere mods.
MAARRR ..
Aangezien ik in belgië woon had ik graag de goede raad van iemand die hiervan weet heeft.
Mag ik zomaar mijn motor verwisselen met een andere.
Zo ja, geen probleem, hoe kan ik dan best beginnen, met wie moet ik contact opnemen, hoelang op voorhand, etc, etc.
Zo niet, zou men zien dat ik de motor heb verwisseld op de technische autokeuring. want een 2,5 heeft waarschijnlijk toch wat meer co2 uitstoot dan een 1,8, en hoe zit het met serienummers etc.
Ik had graag de eerste helft van het volgende jaar er de 2,5 in liggen, als dit niet kan, zal de MX moeten vliegen (verkocht worden) en zal er iets komen met meer pit.
Alvast bedankt.
X
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
theoretisch gezien moet je met een KLZE hier in NL ook de auto laten herkeuren..
omdat je zoveel procent extra aan vermogen er bij krijgt...
en in belgie zijn ze ook wel redelijk streng met dit soort autowetten volgens mij ( daar mag je toch heel weinig modden aan je auto??)
zou eens wat belgische carforums aflopen en checken en vragen of er meer mensen zijn ( ook niet mx3 bijv) die een zwaardere motor geplaatst hebben en of er daarbij andere dingen aan te pas kwamen
omdat je zoveel procent extra aan vermogen er bij krijgt...
en in belgie zijn ze ook wel redelijk streng met dit soort autowetten volgens mij ( daar mag je toch heel weinig modden aan je auto??)
zou eens wat belgische carforums aflopen en checken en vragen of er meer mensen zijn ( ook niet mx3 bijv) die een zwaardere motor geplaatst hebben en of er daarbij andere dingen aan te pas kwamen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
hier in belgie mag je geen ander blok plaatsen, of je moet het gehomolegeerd krijgen. maar wie wilt zoiets doen?
moest het lukken dan moet je vanalles aanpassen waaronder je remmen wat zowieso wel moet denk ik. en dan moet je veel verzekering betalen.
en of ze het op de keuring zien. weet ik niet!
het serienummer van het blok kijken ze in ieder geval niet na alleen maar van het chassis. want mijn serienummer van het blok is toch al nimmer hetzelfde.
als het blok op die van de 1.8 trekt zien ze het waarschijnlijk niet.
ik ben ook van plan dat later nog te doen.
doe zoals de noorderburen zeggen.
wat niet weert, wat niet deert
moest het lukken dan moet je vanalles aanpassen waaronder je remmen wat zowieso wel moet denk ik. en dan moet je veel verzekering betalen.
het serienummer van het blok kijken ze in ieder geval niet na alleen maar van het chassis. want mijn serienummer van het blok is toch al nimmer hetzelfde.
i live my life for a mx-3
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
cristof19 schreef:hier in belgie mag je geen ander blok plaatsen, of je moet het gehomolegeerd krijgen. maar wie wilt zoiets doen?
Wat niet WEET wat niet deerd
Driven by a sixpack
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
ja hij levert goed werk ik heb zijn werk vaker gezien ook die van wittefinish!X-Centric schreef:Ik had graag iemand gehad die alles voor me wil afhandelen.
Of vind ik zo niemand ?
Die persoon in eindhoven, leveren die goed werk ?
zouden wij (wittefinish) eens kunnen afspreken, zodat ik kan zien hoe't eruit ziet etc.
Ik heb nog nooit een KLZE gezien in het echt ....
MarcX3 schreef:cristof19 schreef:hier in belgie mag je geen ander blok plaatsen, of je moet het gehomolegeerd krijgen. maar wie wilt zoiets doen?
Wat niet WEET wat niet deerd
tipfoutje hé! haha
i live my life for a mx-3