ontstekings module gezever

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Heerlen007
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2005, 11:20

ontstekings module gezever

Bericht door Heerlen007 »

Sinds vorige week donderdag wilde mijn auto ineens niet meer starten, wegenwacht gebeld die alles nagemeten; conclusie: ontstekingsmodule kapot.
Ik een nieuwe besteld aan de hand van mijn kenteken (6 cil. 92) en na een paar dagen een moduletje gekregen, deze leek alleen anders dan de huidige module. De stekker past wel maar daar is dan ook alles mee gedaan.

ben ik nu een kluns en zit ik totaal niet op te letten, of is deze module gewoon echt niet geschikt voor mijn mx? heb zelf een vaag vermoeden dat de door mij bestelde module voor het nieuwe type mx3 is. Wie kan mij duidelijkheid verschaffen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
d-white
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 mei 2005, 23:48
Locatie: schiedam

Bericht door d-white »

Ik zit met hetzelfde probleem, wegenwacht zegt ontstekings module.
Nu heb ik alleen begrepen dat onze mx3-tjes geen ontstekingsmodule hebben. Bij ons zit (volgens mij) alle ontstekingsgedoe in één apparaat.
Verdeelkap, module en bobine dus.
Als ik eruit ben hoe ik dit heb opgelost, dan hou ik je ff op de hoogte. Of misschien heb je het al opgelost, dan mag je mij even updaten :)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

neem even contact op met bastian...

dat is de man die je moet hebben voor de ontstekingen..

hij heeft ze vaak nog wel liggen, en vaak ook stukken goedkoper als dat je ze gaat kopen bij je garage, of bij de mazdagarage zelf....

http://www.mazdamx-3.nl/forum/profile.p ... ofile&u=55
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie