Achteruitrij beveiliging
Moderator: Moderators
Achteruitrij beveiliging
Heren,
Weten jullie of het normaal is voor een Mazda MX-3 V6 dat als je hard achteruit rijd de versnelling vanzelf naar zn vrij schakelt (alleen als je heel hard achteruit rijd )
beveiliging tegen te hard achteruit rijden ofzo ??
De Groenten,
Alex
Weten jullie of het normaal is voor een Mazda MX-3 V6 dat als je hard achteruit rijd de versnelling vanzelf naar zn vrij schakelt (alleen als je heel hard achteruit rijd )
De Groenten,
Alex
- mx3freak
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: Achteruitrij beveiliging
alexxl schreef:Heren,
De Groenten,
Alex
geen idee...
maar waarom zou je dat doen dan??
even a broken clock gets to be right twice a day.
- speedstar
- Test-Pilot
- Contacteer:
nou ik ken het probleem en ik hoef niet eens zo heel hard achteruit te rijden
(tip) houd je pook vast dan gebeurt er niks
toen ik pas mijn mx had en op de snelweg reed (hiervoor een golf diesel 6 versnellingen gehad) wilde ik uit gewoonte mijn mx naar zijn 6 schakelen
maar dat ging niet ik hoorde wel een hoop geratel en herrie (heel kort maar)
maar zit daar normaal geen beveiliging tussen ander moet ik die denk vervangen ??????
(tip) houd je pook vast dan gebeurt er niks
toen ik pas mijn mx had en op de snelweg reed (hiervoor een golf diesel 6 versnellingen gehad) wilde ik uit gewoonte mijn mx naar zijn 6 schakelen
maar dat ging niet ik hoorde wel een hoop geratel en herrie (heel kort maar)
maar zit daar normaal geen beveiliging tussen ander moet ik die denk vervangen ??????
White Noise Project
Rockford fostgate
Rockford fostgate
- speedstar
- Test-Pilot
- Contacteer:
Damn dan denk ik dat er bi jmij die beveiliging niet meer in zit of hij werkt niet meer
of is die beveiliging dat je de tanden hoort poetsen ik dacht alijd dat je hem gewoon helemaal niet eens in zijn achteruit zou moeten kunnen zetten ?? dus ook niet poetsen gewoon een block
of is die beveiliging dat je de tanden hoort poetsen ik dacht alijd dat je hem gewoon helemaal niet eens in zijn achteruit zou moeten kunnen zetten ?? dus ook niet poetsen gewoon een block
White Noise Project
Rockford fostgate
Rockford fostgate