Rokende mx
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Rokende mx
Mijn mx rookt in een keer ongeloofelijk veel !!
Ik heb geen idee waar het aan licht, de rook is gewoon grijs achtig. Mijn blok lekte al redelijk veel olie en nu nog steeds dus dat was al voor de rook ontwikkeling.
Waar zou dit aan kunnen liggen??
Ik heb geen idee waar het aan licht, de rook is gewoon grijs achtig. Mijn blok lekte al redelijk veel olie en nu nog steeds dus dat was al voor de rook ontwikkeling.
Waar zou dit aan kunnen liggen??
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- crazyarjan
- Pilot
Hou je vloeistoffen goed in de gaten.. ben bang dat het idd koelvloeistof is...
maar als ik me niet vergis heeft de mx ook een oliekoeler bij het oliefilter zitten..deze kan ook het een en ander veroorzaken....
kijk anders naar de kleur van je bougies... zijn erbij die helemaal brandschoon zijn en is dat slechts op een cilinder? dan moet je aan koppaking gaan denken.
maar hebben ze dat allemaal kan het je oliekoeler zijn..
de laatste tijd ook geen gekke dingen gehad? warmlopen slecht starten e.d.?
houd alles in de gaten vaak ligt er het een en ander in verband met mekaar....kan makkelijk zijn snel je problemen op te lossen en voorkomt onnodige dure reparaties....
maar als ik me niet vergis heeft de mx ook een oliekoeler bij het oliefilter zitten..deze kan ook het een en ander veroorzaken....
kijk anders naar de kleur van je bougies... zijn erbij die helemaal brandschoon zijn en is dat slechts op een cilinder? dan moet je aan koppaking gaan denken.
maar hebben ze dat allemaal kan het je oliekoeler zijn..
de laatste tijd ook geen gekke dingen gehad? warmlopen slecht starten e.d.?
houd alles in de gaten vaak ligt er het een en ander in verband met mekaar....kan makkelijk zijn snel je problemen op te lossen en voorkomt onnodige dure reparaties....
To finish first, first you have to finish!
- mx3-v6 searcher!!
- New member
- Contacteer:
Hey jongens als je koelvloeistof in je expansie vatje erg hoog oploopt of extreem begint te borrelen kan je donder erop zeggen dat je koppakking 9 van de 10 keer wel de geest gegevn heeft!!
Ben automonteur geweest , en heb dit soort dingen al vaak genoeg gezien, maar vaak ben je al aan de late kant als je zoiets hebt!!
Het is niet dat je iedere minuut onder je motorkap kruipt om te kijken hoe je koelvloeistof is!!
Ik hoop dat deze info een beetje bruikbaar is!!
Groeten v6 seacher!!
Ben automonteur geweest , en heb dit soort dingen al vaak genoeg gezien, maar vaak ben je al aan de late kant als je zoiets hebt!!
Het is niet dat je iedere minuut onder je motorkap kruipt om te kijken hoe je koelvloeistof is!!
Ik hoop dat deze info een beetje bruikbaar is!!
Groeten v6 seacher!!
ben mx3 v6 searcher!!
- crazyarjan
- Pilot
ja vloeistof eruit flikkeren en roken? nja gaat toch verdacht veel op een lekke koppakking lijken...
PRobeer nog 1 ding: haal ff al je bougies eruit...... bekijk hoe ze eruit zien... is er eentje brandschoon tegen over 5 andere zwart geblakerde... dan is het vrijwel zeker je koppakking
PRobeer nog 1 ding: haal ff al je bougies eruit...... bekijk hoe ze eruit zien... is er eentje brandschoon tegen over 5 andere zwart geblakerde... dan is het vrijwel zeker je koppakking
To finish first, first you have to finish!
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: