bestuurders raam werkt niet meer!!
Moderator: Moderators
bestuurders raam werkt niet meer!!
gvd lekker voor de zomer hoor gaat me raam niet meer omlaag.
het is waarschijnlijk het kastje waar de knopjes op zitten.
dat ding niuew kost 274,- excl. BTW nu kan ik er een op de sloop krijgen voor 45 euro maar die is voor het oudere type en ik heb het nieuwere.
hij is precies hetzelfde maar heeft een pennetje meer in het stekkertje en er staat geen automatische stand op.
wie weet of ik dat gewoon kan passen= want ben bang datstraks de stekkers anders zitten en ik sluiting maak.
wie ow wie weet wat ik kan doen
dat ding niuew kost 274,- excl. BTW nu kan ik er een op de sloop krijgen voor 45 euro maar die is voor het oudere type en ik heb het nieuwere.
hij is precies hetzelfde maar heeft een pennetje meer in het stekkertje en er staat geen automatische stand op.
wie weet of ik dat gewoon kan passen= want ben bang datstraks de stekkers anders zitten en ik sluiting maak.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Re: bestuurders raam werkt niet meer!!
aggressor schreef:gvd lekker voor de zomer hoor gaat me raam niet meer omlaag.
Als jij nix meer kunt met het oude type, wil ik mij wel op offeren om die te gebruiken, heb hem namelijk ook nodig
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Werkt wel, maar ik heb zo'n knopje afgebroken, Het omhulsel heb ik dus eigenlijk allemaal niet nodig alleen een zo'n stom knopje
Maja daar moet je het heel geval voor kopen. Ik heb dat omhulsel eraf gehaald en kan nu nog wel mijn ramen bedienen maar fijn gaat het niet
Maja daar moet je het heel geval voor kopen. Ik heb dat omhulsel eraf gehaald en kan nu nog wel mijn ramen bedienen maar fijn gaat het niet
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot