electrische super charger

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

electrische super charger

Bericht door mx3freak »

wie had die ook alweer? kan het topic niet meer vinden...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
fuzzy
New member
New member
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:08
Locatie: Nieuwegein (Utreg)

Bericht door fuzzy »

Ik heb die erop zitten
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

das mooi!

wat doet het precies met jou auto? veel winst? weinig winst? geen winst?
en hoe heb je het geinstalleerd? V6 of 1.6?
ben erg geinteresseerd erin!
stomme vraag miss, maar ook pssssht?
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

mx3freak schreef:das mooi!

wat doet het precies met jou auto? veel winst? weinig winst? geen winst?
en hoe heb je het geinstalleerd? V6 of 1.6?
ben erg geinteresseerd erin!
stomme vraag miss, maar ook pssssht?


Nee Jasper, geen psssht
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

hyperman schreef:
mx3freak schreef:das mooi!

wat doet het precies met jou auto? veel winst? weinig winst? geen winst?
en hoe heb je het geinstalleerd? V6 of 1.6?
ben erg geinteresseerd erin!
stomme vraag miss, maar ook pssssht?


Nee Jasper, geen psssht


okee... :mrgreen:
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Maar ik had, dacht ik, gelezen op senshi, dat het om
een kachel ventilator ofzoiets :roll: ging?

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

martinenijenhuis schreef:Maar ik had, dacht ik, gelezen op senshi, dat het om
een kachel ventilator ofzoiets :roll: ging?

Groetjes M&M


Dat was degene die streetmachine in de struiken had gevonden :mrgreen: :trein:
Gebruikersavatar
fuzzy
New member
New member
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:08
Locatie: Nieuwegein (Utreg)

Bericht door fuzzy »

het punt van acceleratie word beter, bij mij begint hij nu al op de 3500 toeren te accelererenipv 4500 en ja vermogenwinst? wat noem je precies vermogenwinst?hij gaat wel sneller na de 7000 toeren toe :) dat wel.
het installeren kost hooguit een uurtje als je alles een beetje heb voorbereid (plaatje maken voor schakelaar op je gas heuvel)
wat voor'n motor heb jij dan?
maar je hoort hem wel tydens het rijden aanzuigen dat wel maar geen psssssht.
maar je kan ook zelf een charger maken, je pakt een 12V elektro motortje (die van mij draaid 23000 tpm.) en een vennetje en je pakt een buis je zorg ervoor dat er meer dan 1psi uit komt en plaats hem zo dicht mogelijk tegen je inlaat aan maar wel min. 15 cm na de luchtsensor.
pak een relais en een schakelaartje die je op de gas heuvel plaatst.
en klaar ben je.

het is eigenlijk heel simpel zelf te creëren.

je mag wel es testen?
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

gasheuvel :?:
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

fuzzy schreef:het punt van acceleratie word beter, bij mij begint hij nu al op de 3500 toeren te accelererenipv 4500 en ja vermogenwinst? wat noem je precies vermogenwinst?hij gaat wel sneller na de 7000 toeren toe :) dat wel.
het installeren kost hooguit een uurtje als je alles een beetje heb voorbereid (plaatje maken voor schakelaar op je gas heuvel)
wat voor'n motor heb jij dan?
maar je hoort hem wel tydens het rijden aanzuigen dat wel maar geen psssssht.
maar je kan ook zelf een charger maken, je pakt een 12V elektro motortje (die van mij draaid 23000 tpm.) en een vennetje en je pakt een buis je zorg ervoor dat er meer dan 1psi uit komt en plaats hem zo dicht mogelijk tegen je inlaat aan maar wel min. 15 cm na de luchtsensor.
pak een relais en een schakelaartje die je op de gas heuvel plaatst.
en klaar ben je.

het is eigenlijk heel simpel zelf te creëren.

je mag wel es testen?


ik heb de 2.0 V6 GT...
maar wat is gasheuvel????
heb jij ook V6?
even a broken clock gets to be right twice a day.
Plaats reactie