SkippyMX3 schreef:Als je strakker door de bocht wil moet je de ophanging niet origineel maken. Dan moet je een schroefset opzoeken.
Originele veren zou ik er dan overigens onderzetten om het onderstel weer in balans te krijgen.
lenny-v schreef:Ik heb koni schokdempers met eibach verlagingsveren (30mm) ligt als een huis op de weg. Schroefset is wel beter maar mijne is combinatie van comfort en strakke wegligging.
Mag ik vragen wat dit je gekost heeft? (veren + dempers)
SkippyMX3 schreef:Als je strakker door de bocht wil moet je de ophanging niet origineel maken. Dan moet je een schroefset opzoeken.
Originele veren zou ik er dan overigens onderzetten om het onderstel weer in balans te krijgen.
lenny-v schreef:Ik heb koni schokdempers met eibach verlagingsveren (30mm) ligt als een huis op de weg. Schroefset is wel beter maar mijne is combinatie van comfort en strakke wegligging.
Mag ik vragen wat dit je gekost heeft? (veren + dempers)
Verlagingsveren zijn niet zo duur. Ik heb volgens mij nog wel een srtje liggen. Mag je voor 50 euro hebben.
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Duidelijk. Ik ga eerst eens originele veren eronder zetten. Dan is in ieder geval de balans weer in orde. Als dat me helemaal niet bevalt zal ik eens naar wat anders gaan kijken.