Foutcodes Uitgelezen KLZE
Moderator: Moderators
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Foutcodes Uitgelezen KLZE
Goeiedag mensen!
Ik had een vraagje omtrent wat foutcodes die uit mijn klze komen.
*Ik heb de codes 69 Engine Coolant Temperature Sensor(fan) gelezen
Dus ik ga er vanuit dat er een temperatuursensor in mn fan zit die ga ik uitwisselen.
Ook heb ik storingscode 8 Air Flow Sensor.
Nu vraag ik mij af welke sensor is dit?
Niet de luchtmassameter want als die kapot was dan liep de motor als een krant en dat doet hij niet.
Welke luchtsensoren heb ik nog meer?
gr Ronny
Ik had een vraagje omtrent wat foutcodes die uit mijn klze komen.
*Ik heb de codes 69 Engine Coolant Temperature Sensor(fan) gelezen
Dus ik ga er vanuit dat er een temperatuursensor in mn fan zit die ga ik uitwisselen.
Ook heb ik storingscode 8 Air Flow Sensor.
Nu vraag ik mij af welke sensor is dit?
Niet de luchtmassameter want als die kapot was dan liep de motor als een krant en dat doet hij niet.
Welke luchtsensoren heb ik nog meer?
gr Ronny
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Geen.
Heb je de ecu gereset, oude foutcodes blijven anders erin staan.
Heb je de ecu gereset, oude foutcodes blijven anders erin staan.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Probeer eerst eens te resetten zoals JForce aangeeft.
Code 8 is wel je VAF. Als die foutcode komt wilt niet direct zeggen dat het helemaal kapot is.
De vaf kan nog wel wat meten maar niet meer helemaal goed zijn.
Code 8 is wel je VAF. Als die foutcode komt wilt niet direct zeggen dat het helemaal kapot is.
De vaf kan nog wel wat meten maar niet meer helemaal goed zijn.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Oh ok, en dat is door de accu ff los te hangen toch? En de accupolen tegen elkaar houden?
Ik heb ook verder geen klachten maar dacht ik kan m wel ff n x uitlezen voor de lol
Ik heb ook verder geen klachten maar dacht ik kan m wel ff n x uitlezen voor de lol
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Accu polen tegen elkaar houden ???
Dan zul je waarschijnlijk een paar problemen meer krijgen.
Je accu polen eraf halen; als het kan een dag laten staan. Je kan ook een aantal minuten je rem ingedruk houden.
Dan zul je waarschijnlijk een paar problemen meer krijgen.
Je accu polen eraf halen; als het kan een dag laten staan. Je kan ook een aantal minuten je rem ingedruk houden.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Nee tuurlijk krijg je dan geen problemen. Ik heb t over de plus en minkabel kostrekken en dan tegen elkaar houden.
Hoezo rem inhouden want daar heb ik nog noet van gehoord
Hoezo rem inhouden want daar heb ik nog noet van gehoord
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Je vraagt hoe; ik geef aan hoe je het kan doen.
Voor zover ik begrijp doe je met je rem pedaal ingedrukt houden het electrische systeem belasten oid.
Als je een andere manier kent, laat het ons weten.
Voor zover ik begrijp doe je met je rem pedaal ingedrukt houden het electrische systeem belasten oid.
Als je een andere manier kent, laat het ons weten.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
Polen van de accu halen en 1 dag laten staan of langer.
Dat heeft de mazda dealer tegen mij vertelt dus probeer dat is.
Dat heeft de mazda dealer tegen mij vertelt dus probeer dat is.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
WhiteFinish schreef:Je vraagt hoe; ik geef aan hoe je het kan doen.
Voor zover ik begrijp doe je met je rem pedaal ingedrukt houden het electrische systeem belasten oid.
Als je een andere manier kent, laat het ons weten.
Rem inhouden als het kontakt aan of uit staat??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: Foutcodes Uitgelezen KLZE
SkippyMX3 schreef:Nee tuurlijk krijg je dan geen problemen. Ik heb t over de plus en minkabel kostrekken en dan tegen elkaar houden.
Zoals het er stond bedoelde je iets anders. De accu polen zitten op de accu, dus het leek er even op alsof je van plan was om de plus en de min van je accu zelf met elkaar te verbinden. Dat is natuurlijk niet aan te bevelen
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.