Ik heb al even rond gekeken maar heb dit probleem niet echt kunnen vinden. In de ochtend nu het koud is start de KLZE als ik hem wat langer door start prima, alleen als ik hem laat draaien begint hij wat bij de 1000 toeren te pruttelen en wat te schudden en te doen. Het duurt nog geen 2/3 minuten en dan trekt hij het toerental mooi naar de 14/1500, als hij warm is loopt hij echt helemaal perfect, als hij eenmaal bij de 14/1500 toeren is loopt hij koud ook mooi! Nu heb ik gelezen dat veel KLZE'tjes niet mooi lopen bij het starten, maar als hij wat aan het pruttelen is en ik trap gewoon een aantal keer op de rem vliegt het toerental gelijk naar 1500 en blijft daar ook. Er zit een splinternieuwe ontsteking op, nieuwe goeie bougiekabels, goeie bougies, de TPS is perfect afgesteld, nieuwe koelvloeistof temperatuur sensor, goed werkende JE-50. ik rij ongeveer 280 op een tankje, en dan rij ik redelijk rustig, mijn vermoeden gaat uit naar een sensor die niet goed is of iets dergelijks, maar misschien kunnen jullie mij helpen om dit probleem op te lossen

Oh ja, en als het buiten wat warmer is heeft hij nergens last van!
Greetz, Jeff