Hallo mx3 fans!
kan iemand mij vertellen hoe de cilinders op nummers zijn? ervan uitgaand dat je voor de auto staat en dan graag van links naar rechts?
bv, Links onder en links boven (aan de voorraam kant) ,midden onder en midden boven en rechts onder en rechtsboven? ik vermoed namelijk dat mijn kabels niet op de juiste cilinders staan ..
alvast bedankt!
Bougiekabels en ontsteking
Moderator: Moderators
-
- New member
-
- New member
Mijn vermoeden was dus niet juist! alle kabels zitten goed .. wat ik wel wijzer ben geworden is,
dat als de auto met name mx3 schuin staat met de neus omhoog en zo voor langere tijd staat dat de spanrol slapper word en de koude start die erna volgt grote kans (99%) dat de riem doorschiet en de ontsteking van tijd raakt (verteld door mazda monteur) ... wat mij het meest logische lijkt aangezien mijn verhaal van hoe het gebeurde .. mja vrijdag naar de dealer ermee voor reperatie .. of er moet hier iemand zijn die het voor een leuk prijsje kan doen?
dat als de auto met name mx3 schuin staat met de neus omhoog en zo voor langere tijd staat dat de spanrol slapper word en de koude start die erna volgt grote kans (99%) dat de riem doorschiet en de ontsteking van tijd raakt (verteld door mazda monteur) ... wat mij het meest logische lijkt aangezien mijn verhaal van hoe het gebeurde .. mja vrijdag naar de dealer ermee voor reperatie .. of er moet hier iemand zijn die het voor een leuk prijsje kan doen?
- martinenijenhuis
- Super-Pilot