interieur delen spuiten
Moderator: Moderators
- SkippyMX3
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
interieur delen spuiten
Hey mensen,
Ik ga interieurdelen spuiten van mijn mx3. Nu was ik benieuwd hoe jullie t doen.
Ik schuur ze licht op dan spuiten en vraag me af of ik misschien blanke lak er overheen spuit wat doen jullie??
Ik ga interieurdelen spuiten van mijn mx3. Nu was ik benieuwd hoe jullie t doen.
Ik schuur ze licht op dan spuiten en vraag me af of ik misschien blanke lak er overheen spuit wat doen jullie??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
-
- Test-Pilot
-
- Test-Pilot
SkippyMX3 schreef:Iemand er ervaring mee als t niet in 1x goed gaat?? Mn verf bleek niet bedtand tegen blanke lak. Kan ik t hele spul zo overspuiten na klein beetje opschuren?
Is het niet zo dat je pas blanke lak mag spuiten zodra je lak compleet droog is? Dus eerst zeker een dagje laten drogen voordat je blanke lak spuit. Anders kunnen dit soort dingen inderdaad voorkomen.
-
- Test-Pilot
-
- Test-Pilot
WesleyK schreef:SkippyMX3 schreef:Iemand er ervaring mee als t niet in 1x goed gaat?? Mn verf bleek niet bedtand tegen blanke lak. Kan ik t hele spul zo overspuiten na klein beetje opschuren?
Is het niet zo dat je pas blanke lak mag spuiten zodra je lak compleet droog is? Dus eerst zeker een dagje laten drogen voordat je blanke lak spuit. Anders kunnen dit soort dingen inderdaad voorkomen.
ik heb gedaan:
- Plastic primer
- 20 minuten drogen
- Plastic primer
- 20 minuten drogen
- Plastic primer
- 30 minuten drogen (alle natte vlekken weg)
- Mat zwart
- 15 minuten drogen
- Mat zwart
- 15 minuten drogen
- Mat zwart
- 30 minuten drogen
- blanke lak
- 15 minuten drogen
- blankte lak
- 24 uur laten drogen.
- monteren.
Let op: Elke laag een dun laagje aanbrengen, pas een volgende laag aanbrengen als er geen grote 'nat-glimmende' plekken meer zijn.
Anders krijg je mening van de lagen, en gaat het niet goed.