Even voorstellen
Moderator: Moderators
Even voorstellen
Hallo iedereen,
Zal me even netjes voorstellen aangezien mijn mazda ook wat mx3 v6 onderdelen bevat en hier ook wat leuke projecten te volgen zijn.
Ben dus Albert-jan en de eigenaar van een 323bg met een klze aan boord. Hiervoor is ook een donor mx3 v6 gebruikt, onder andere de remmen en fusees motorsteunen etc. en wat bekabeling en tellerhuis kortom een behoorlijke hoeveelheid mx3 in mijn 323
Aangezien ik ook wel van sprinten hou en circuit rijden ben ik rustig aan mijn auto verder aan het verbouwen. Al een paar sessies vrij rijden meegedaan dus weet inmiddels wel een beetje wat de zwakkere punten zijn waar wat aandacht aan besteed moet gaan worden.
Hier wat foto's van mijn mazdatje
Een filmpje van afgelopen super sunday meegedaan met sprinten
super sunday
En nog een sessie vrij rijden
Vrij rijden
Het lijk me leuk om is met meerdere mazda's een sessie te vrij rijden om zo wat verschillende meningen te horen en natuurlijk ervaringen uitdelen.
Zal me even netjes voorstellen aangezien mijn mazda ook wat mx3 v6 onderdelen bevat en hier ook wat leuke projecten te volgen zijn.
Ben dus Albert-jan en de eigenaar van een 323bg met een klze aan boord. Hiervoor is ook een donor mx3 v6 gebruikt, onder andere de remmen en fusees motorsteunen etc. en wat bekabeling en tellerhuis kortom een behoorlijke hoeveelheid mx3 in mijn 323
Aangezien ik ook wel van sprinten hou en circuit rijden ben ik rustig aan mijn auto verder aan het verbouwen. Al een paar sessies vrij rijden meegedaan dus weet inmiddels wel een beetje wat de zwakkere punten zijn waar wat aandacht aan besteed moet gaan worden.
Hier wat foto's van mijn mazdatje
Een filmpje van afgelopen super sunday meegedaan met sprinten
super sunday
En nog een sessie vrij rijden
Vrij rijden
Het lijk me leuk om is met meerdere mazda's een sessie te vrij rijden om zo wat verschillende meningen te horen en natuurlijk ervaringen uitdelen.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Binnenkort weer wat updates. Zal leuk zijn om nog eens wat mx3 klze tegen te komen op de track komend seizoen
Nieuwe site en forum ziet er top uit hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=YZ6qc0UnKno&feature=youtube_gdata_player
Nieuwe site en forum ziet er top uit hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=YZ6qc0UnKno&feature=youtube_gdata_player
Misschien een idee om een algemeen mazda voorstel topic te maken?
- SkippyMX3
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
Zijn die 323 met 6 cilinders gemaakt dan?? :o
Of heb je m om laten keuren?
Of is ie gewoon hartstikke illegaal?? :D
Ik heb me nooit zo verdiept in die oude 323. De enige mooie 323 vind ik eigenlijk de BA (A)
Maar t is wel leuk om te zien. Wat voor voordelen bieden de mx3 remmen eigenlijk? Als ik hier op t forum lees dan worden ze hier vaak genoeg aangeraden om er betere remmen op te zetten dan de originele mx3 als ik me niet vergis??
Of heb je m om laten keuren?
Of is ie gewoon hartstikke illegaal?? :D
Ik heb me nooit zo verdiept in die oude 323. De enige mooie 323 vind ik eigenlijk de BA (A)
Maar t is wel leuk om te zien. Wat voor voordelen bieden de mx3 remmen eigenlijk? Als ik hier op t forum lees dan worden ze hier vaak genoeg aangeraden om er betere remmen op te zetten dan de originele mx3 als ik me niet vergis??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
-
- Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
Zo de tijden zijn een stuk beter geworden .
Maar voor heen ree je toch met een 50 shot of niet ?
Maar voor heen ree je toch met een 50 shot of niet ?
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE