Be_Easy's KLDE Track Car
Moderator: Moderators
- Be_Easy
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Be_Easy's KLDE Track Car
Omdat de planning steeds meer en meer word hier maar even opnieuw om het allemaal in 1 keer overzichtelijk te houden
Zoals ondertussen waarschijnlijk wel bekent is mijn K8 er mee opgehouden op weg naar JAF 2011, Na lang twijfelen toch maar gekozen alvast aan mijn "toekomst" project te beginnen
Kost allemaal veel geld maar doe m'n best.
planning tot nu toe:
Auto spuiten in het Wit
Blok draaiende krijgen:
KLDE
Alles geflowd
K8 vliegwiel
K8 Versnellingsbak
Nieuwe bougiekabels en iridium bougies
F1 stage 2 Koppeling set
Rvs headers
Katvervanger
Rvs middenpijp
Twinloop Einddemper
Lime green oz Cup velgen met semi's
Custom Achterlip
QSP Kuipstoelen
Takata 4punts gordels
Custom blackhousing koplampen
Smoked bumper lampen
AST schroefset
Grooved discs rondom met ebc blokken
Rubbers onderstel vervangen
Custom X-bar achterin
QSP towhooks
En nu foto's want
Links is een honda blokje, klein verschil maar hahahaha
En dan is het een kwestie van ratel,ratel,ratel
Prof aan et werk. Profiel dave's honda civic: http://www.civicclubholland.nl/forum/vi ... a&start=15
Onderhouds vrij kleurtje erop
kadotje van de baas gehad:
Nieuwe daily
Heb nu dus alle tijd om rustig mijn project af te gaan werken en alles naar mijn inzicht te doen zodat ik hopelijk volgend seizoen me eerste rondjes circuit kan gaan rijden
Aangezien het dus wachten is op de pakkingen onderblok schoongemaakt en even gelakt:
En nu weer opbouwen
Nog een leuk extratje weten te bemachtigen
Tnx to Qperformance mooi gestoffeerde vacuum slang
Dankzij Mazdarati kopboutringen bemachtigd, Dank
Duss het opbouwen kon nu echt beginnen
Even inlaatspruitstuk erop om te kijken hoe het staat.
Verder AST schroefset aan het opknappen geweest
Alvast aan het interieur beginnen
En dan mijn nieuwe custom achterlip
Nog niet helemaal pas maargoed
Einddemper
Blijf voorlopig nog lekker bezig
Zoals ondertussen waarschijnlijk wel bekent is mijn K8 er mee opgehouden op weg naar JAF 2011, Na lang twijfelen toch maar gekozen alvast aan mijn "toekomst" project te beginnen
Kost allemaal veel geld maar doe m'n best.
planning tot nu toe:
Auto spuiten in het Wit
Blok draaiende krijgen:
KLDE
Alles geflowd
K8 vliegwiel
K8 Versnellingsbak
Nieuwe bougiekabels en iridium bougies
F1 stage 2 Koppeling set
Rvs headers
Katvervanger
Rvs middenpijp
Twinloop Einddemper
Lime green oz Cup velgen met semi's
Custom Achterlip
QSP Kuipstoelen
Takata 4punts gordels
Custom blackhousing koplampen
Smoked bumper lampen
AST schroefset
Grooved discs rondom met ebc blokken
Rubbers onderstel vervangen
Custom X-bar achterin
QSP towhooks
En nu foto's want
Links is een honda blokje, klein verschil maar hahahaha
En dan is het een kwestie van ratel,ratel,ratel
Prof aan et werk. Profiel dave's honda civic: http://www.civicclubholland.nl/forum/vi ... a&start=15
Onderhouds vrij kleurtje erop
kadotje van de baas gehad:
Nieuwe daily
Heb nu dus alle tijd om rustig mijn project af te gaan werken en alles naar mijn inzicht te doen zodat ik hopelijk volgend seizoen me eerste rondjes circuit kan gaan rijden
Aangezien het dus wachten is op de pakkingen onderblok schoongemaakt en even gelakt:
En nu weer opbouwen
Nog een leuk extratje weten te bemachtigen
Tnx to Qperformance mooi gestoffeerde vacuum slang
Dankzij Mazdarati kopboutringen bemachtigd, Dank
Duss het opbouwen kon nu echt beginnen
Even inlaatspruitstuk erop om te kijken hoe het staat.
Verder AST schroefset aan het opknappen geweest
Alvast aan het interieur beginnen
En dan mijn nieuwe custom achterlip
Nog niet helemaal pas maargoed
Einddemper
Blijf voorlopig nog lekker bezig
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 04 aug 2011, 15:48
- Locatie: son
Re: Be_Easy's KLDE Track Car
was weer een productief dagje, koppen zitten er weer mooi op
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 04 aug 2011, 15:48
- Locatie: son
- Be_Easy
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Twinloop, tsjha de meningen zijn verdeeld maar ik ga ervoor;)
Het idee is dat bij lage toeren de uitlaatgassen nog een keer door de demper word geleid waardoor hij dus behoorlijk stil blijft voor een sportdemper.
Op hoge toeren worden de uitlaatgassen als het ware recht naar buite gesperst en dus niet een extra keer rond, en dan krijg je eigenlijk een open demper.
Kortom blije buren maar op de baan lekker scheuren;)
Het idee is dat bij lage toeren de uitlaatgassen nog een keer door de demper word geleid waardoor hij dus behoorlijk stil blijft voor een sportdemper.
Op hoge toeren worden de uitlaatgassen als het ware recht naar buite gesperst en dus niet een extra keer rond, en dan krijg je eigenlijk een open demper.
Kortom blije buren maar op de baan lekker scheuren;)
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you