MX-3 1993 194***
Geplaatst: 14 jun 2011, 12:15
Beste Leden,
Ik zal me bij deze eerst voorstellen:
Ik ben Ronny, 18 jaar oud. En ik ben monteur in opleiding(binnenkort hopelijk 2e monteur diploma halen)
ik kan via mijn werk een ingerolen en verschrikkelijk slechte MX-3 1,8i V6 kopen.
Hij heeft APK tot 12 november 2011(Joost mag weten hoe hij hier aan komt)
Het mooie is wel(buiten het wagentje zelf om)
Geen roest op de carroserie!!
Het volgende mankeert er aan:
-Stabilisatorkogels Speling
-Stuurkogels Speling
-Fuseekogels Speling
-Schokdempers (wss meerdere lek)
-Remsysteem moet nagekeken worden(schijven zien vies roestig dus er zitten wss klauwen of blokken vast)
-Ook lekt ie koelvloeistof en zweet ie n beetje olie
-Remslangen moet ik nog controleren. Ik heb er onderdoor gelopen maar kon de wielen er niet af halen want het wielslot was er nog niet bij geleverd.
Nou kan ik deze voor €200 kopen. Opzich een koopje. En omdat er geen roest te vinden is lijkt het me best leuk om hem op te knappen zodat ie over n paar maanden WEL door de keuring MAG.
Nou is mijn vraag een beetje:
Hoe verantwoord is het om 2e hands kogels te gebruiken? Voor fusee stuurkogels en dat soort dingen? Of is jullie advies om ze gewoon nieuw te kopen?
Ik ben benieuwd wat jullie mening is.
P.S. Foto's komen zodra de deal rond is en de auto van mij is
Ik zal me bij deze eerst voorstellen:
Ik ben Ronny, 18 jaar oud. En ik ben monteur in opleiding(binnenkort hopelijk 2e monteur diploma halen)
ik kan via mijn werk een ingerolen en verschrikkelijk slechte MX-3 1,8i V6 kopen.
Hij heeft APK tot 12 november 2011(Joost mag weten hoe hij hier aan komt)
Het mooie is wel(buiten het wagentje zelf om)
Geen roest op de carroserie!!
Het volgende mankeert er aan:
-Stabilisatorkogels Speling
-Stuurkogels Speling
-Fuseekogels Speling
-Schokdempers (wss meerdere lek)
-Remsysteem moet nagekeken worden(schijven zien vies roestig dus er zitten wss klauwen of blokken vast)
-Ook lekt ie koelvloeistof en zweet ie n beetje olie
-Remslangen moet ik nog controleren. Ik heb er onderdoor gelopen maar kon de wielen er niet af halen want het wielslot was er nog niet bij geleverd.
Nou kan ik deze voor €200 kopen. Opzich een koopje. En omdat er geen roest te vinden is lijkt het me best leuk om hem op te knappen zodat ie over n paar maanden WEL door de keuring MAG.
Nou is mijn vraag een beetje:
Hoe verantwoord is het om 2e hands kogels te gebruiken? Voor fusee stuurkogels en dat soort dingen? Of is jullie advies om ze gewoon nieuw te kopen?
Ik ben benieuwd wat jullie mening is.
P.S. Foto's komen zodra de deal rond is en de auto van mij is