@Fidoo
Moderator: Moderators
- Fidoo
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1992
@Fidoo
Na lang mee lezen, wat gekocht te hebben en hier en daar commentaar te hebben gehad.... Vond ik het ook maar eens tijd om mezelf netjes voor te stellen.
Ik ben Fidoo ook bekend onder de naam Arjan en 26jaartjes nog maar en kom uit Groningen/Groningen. Ik rij een (nog) rode MX-3 1.6i. Eerst niet van plan om deze te gaan verbouwen maarja toch gebeurt. Heb dus al het 1 en ander veranderd mede dankzij MZD-Styling en het verkoophoekje hier. In de planning staat nog audio, nieuw vloertje, ander kleurtje en verlagen. Ook wil ik er in de loop der tijd een 1.8gt blokje ofzo inmikken van een 323F.
Dan nu wat foto's van oud naar nieuw:
Tot zover mijn voorstelrondje zijn er nog vragen?
Ik ben Fidoo ook bekend onder de naam Arjan en 26jaartjes nog maar en kom uit Groningen/Groningen. Ik rij een (nog) rode MX-3 1.6i. Eerst niet van plan om deze te gaan verbouwen maarja toch gebeurt. Heb dus al het 1 en ander veranderd mede dankzij MZD-Styling en het verkoophoekje hier. In de planning staat nog audio, nieuw vloertje, ander kleurtje en verlagen. Ook wil ik er in de loop der tijd een 1.8gt blokje ofzo inmikken van een 323F.
Dan nu wat foto's van oud naar nieuw:
Tot zover mijn voorstelrondje zijn er nog vragen?
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: