Pagina 1 van 5

Leden vergadering 20 maart bij corenel kartracing

Geplaatst: 21 feb 2011, 21:05
door DJ_MIKE
Beste leden

Op zondag 20 maart zal er een leden vergadering plaats vinden
Waar de nieuwe website gepresenteerd zal worden

Het zal plaats vinden op zondag 20 maart
Het zal gehouden worden bij corenel kart racing in huizen.
het adres is
Havenstraat 295 1271 GD Huizen

We kunnen van af 1 uur naar binnen en van af half 2 zullen we beginnen met de presentatie van de web site.

Dit is de kans om jullie stem te laten horen over de nieuwe website en wie weet is het een idee die wij over het hooft hebben gezien
Ook zullen jullie de kans krijgen om vragen te stellen omtrent de club
Wij zullen hier zo goed mogelijk antwoord opgeven .

Dit zal tot een uur of half 4 duren.

Daarna is iedereen vrij om te doen wat hij wil.
Maar natuurlijk is het leuk om met ze allen even en rond je te karten.
Dit is uiteraard voor eigen kosten

Dus geef je nu op en help ons met de nieuwe web site te voltooien
Let wel op opgeven is ook komen

Geplaatst: 21 feb 2011, 21:05
door DJ_MIKE
1:DJ_MIKE 2per
2:
3:
4:
5:
6:
7:
9:

Geplaatst: 22 feb 2011, 06:03
door D-PAC
Wie behoren eigenlijk tot de leden?

Iedereen die zich aangesproken voelt of alleen supporting members?

afhankelijk van de lokatie en tijden wil ik ook wel komen.

Geplaatst: 22 feb 2011, 06:03
door D-PAC
1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3:
4:
5:
6:
7:
9:

Geplaatst: 22 feb 2011, 08:47
door WhiteFinish
Iedereen is welkom ... al ben je 5 minuten lid of lid vanaf het eerste uur.

Let OP !! Opgeven is ook komen ! We moeten reserveringen maken bij onze locatie en als er 30 mensen opgeven en maar 10 komen maken we een hoop kosten om niks.


1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3: WhiteFinish 2per
4:
5:
6:
7:
9:

Geplaatst: 22 feb 2011, 11:21
door Be_Easy
Spijtig genoeg mag ik maar een bepaald aantal zondagen vrij vragen per jaar,
Ik bewaar deze dagen even voor de meetings en als we weer een tour gaan rijden.
Ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe site...
Gr

Geplaatst: 24 feb 2011, 22:59
door Pointy
Ik heb echt even een plek en een tijd nodig, dan weet ik of ik kan komen.

Geplaatst: 25 feb 2011, 19:38
door martinenijenhuis
[quote="WhiteFinish"]
Let OP !! Opgeven is ook komen ! We moeten reserveringen maken bij onze locatie en als er 30 mensen opgeven en maar 10 komen maken we een hoop kosten om niks.

Leuk dat er wat georganiseerd word voor deze vergadering.
Maar; hoezo een hoop kosten?
En wie betaald dat dan?

Groetjes M&M

Geplaatst: 26 feb 2011, 20:08
door DJ_MIKE
de kosten is nog niet bekend.
dus weten niet wat het gaat kosten.
maar er zou en ruimte geregeld moeten worden.

en de kosten zijn uiteraard voor de club

Geplaatst: 28 feb 2011, 21:31
door martinenijenhuis
Ik vraag me af waarom dit niet gewoon bij iemand thuis gedaan word?
Scheeld een hoop onnodige kosten!

Groetjes M&M