antidoorslip regeling controle lampje
Moderator: Moderators
antidoorslip regeling controle lampje
Hallo,
Onlangs, een maand geleden begon het controle lampje (oranje) te branden, van mij antidoorslip regeling, dat plaatje met die slippende auto, nou was dat niet zon ramp dacht ik, want ik dacht dat hij opmerkte dat het koud was en dat hij dus de ads inschakelde,
Nou is het nu helemaal koud, en brand hij helemaal niet meer,
Wat is hier aan de hand? Heb geen idee waar dat lampje voor is.
Alvast bedankt
Dennis
Onlangs, een maand geleden begon het controle lampje (oranje) te branden, van mij antidoorslip regeling, dat plaatje met die slippende auto, nou was dat niet zon ramp dacht ik, want ik dacht dat hij opmerkte dat het koud was en dat hij dus de ads inschakelde,
Nou is het nu helemaal koud, en brand hij helemaal niet meer,
Wat is hier aan de hand? Heb geen idee waar dat lampje voor is.
Alvast bedankt
Dennis
- xedos
- Super-Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 2014
Het is niet ads maar ABS. dit lampje gaat branden als er een storing in het systeem zit. als het koud is zal hij niet gaan branden. Dus als het lampje niet brand is het systeem in orde. Als je het contact aanzet brand hij wel?
Het is anti blokkeer systeem en niet anti doorslip regeling. dat is wat anders. dat is nooit geleverd in een mx-3
Het is anti blokkeer systeem en niet anti doorslip regeling. dat is wat anders. dat is nooit geleverd in een mx-3
*Technical service Mazda mx-3.*
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Kan het niet liggen aan het lampje zelf? Want als ik de auto opnieuw start gaat hij duis weg, en de abs werkt, net nog even uit geprobeerd.
Misschien een optie om de zekeringen te checken?
Want ben wel wezen kloten met draadjes van de geluidsinstallatie,
Of zal ik even kijken onder de passagiers stoel en kijken of het stekkertje van de abs computer er goed in zit, want heb laatst de stoelen er ook uitgehaald
Misschien een optie om de zekeringen te checken?
Want ben wel wezen kloten met draadjes van de geluidsinstallatie,
Of zal ik even kijken onder de passagiers stoel en kijken of het stekkertje van de abs computer er goed in zit, want heb laatst de stoelen er ook uitgehaald
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Je kan even de stekkers bij de abscomputer controleren.
Zekering zal het niet zijn want dan doet ABS het helemaal niet.
Zoals M&M al aangeeft. Wanneer je de auto op contact zet moet het lampje even branden en vervolgens uitgaan.
Wanneer deze blijft branden betekent dat er een storing is en moet die uitgelezen worden bij een dealer.
Zekering zal het niet zijn want dan doet ABS het helemaal niet.
Zoals M&M al aangeeft. Wanneer je de auto op contact zet moet het lampje even branden en vervolgens uitgaan.
Wanneer deze blijft branden betekent dat er een storing is en moet die uitgelezen worden bij een dealer.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot