vraag uitlaat lijn
Moderator: Moderators
vraag uitlaat lijn
hallo
als ik alles vantussen men uitlaatlijn haal gaat de auto dan vanzelf zo van die ploffen geven als je gas geeft en dan loslaat want ik heb dit gezien op een meeting bij een andere auto die drukte op zen gas liet het los en een second daarachter een hele luide knal waarvan je oren gewoon gingen tuiten (was dit gezond voor de auto)
met vriendelijke groeten
als ik alles vantussen men uitlaatlijn haal gaat de auto dan vanzelf zo van die ploffen geven als je gas geeft en dan loslaat want ik heb dit gezien op een meeting bij een andere auto die drukte op zen gas liet het los en een second daarachter een hele luide knal waarvan je oren gewoon gingen tuiten (was dit gezond voor de auto)
met vriendelijke groeten
Under construction supra style mx-3
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
Nee, als je alle dempers ertussenuit haalt krijg je alleen een veel harder uitlaat geluid.
De ploffen die jij hoort bij andere auto's is onverbrande benzine die in de uitlaat terrecht komt en daar alsnog verbrand, ontploft eigenlijk.
Dit kun je bereiken door je auto heel rijk te laten lopen, maar wil je dat ...
Het is niet echt super gezond voor je uitlaat en motor, deze krijgen elke keer weer een klap mee. Rijk lopen van een motor is ook niet goed, op den duur gaat er vanalles verbranden in je motor, bougies, kleppen, veren ed.
De ploffen die jij hoort bij andere auto's is onverbrande benzine die in de uitlaat terrecht komt en daar alsnog verbrand, ontploft eigenlijk.
Dit kun je bereiken door je auto heel rijk te laten lopen, maar wil je dat ...
Het is niet echt super gezond voor je uitlaat en motor, deze krijgen elke keer weer een klap mee. Rijk lopen van een motor is ook niet goed, op den duur gaat er vanalles verbranden in je motor, bougies, kleppen, veren ed.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
ja ik dacht al dat dit niet gezond was
maar die ploffen moet je daarvoor een hele lijn hebben zonder iets tussen of mag er nog potten tussen zitten
en die ploffen kan je dit ook niet regelen met je bougies ( ontsteking)
en nog iets een vlam uit je uitlaat lijn hoe krijg je dit is dit ook onverbrande benzine in je lijn of niet
met vriendelijke groeten
maar die ploffen moet je daarvoor een hele lijn hebben zonder iets tussen of mag er nog potten tussen zitten
en die ploffen kan je dit ook niet regelen met je bougies ( ontsteking)
en nog iets een vlam uit je uitlaat lijn hoe krijg je dit is dit ook onverbrande benzine in je lijn of niet
met vriendelijke groeten
Under construction supra style mx-3
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
Voor die ploffen mag er best een demper tussen zitten. Krijg je niet geregeld met bougies, je zult de onsteking later moeten zetten of met een brandstofdrukregelaar zorgen dat de auto te rijk gaat lopen.
Voor vlammen uit de uitlaat moet je hem echt rijk laten lopen en een afterburner gebruiken.
Maar dit doen ze allemaal niet omdat het stoer is, wat je op het JAF hebt gezien zijn waarschijnlijk "echte" racers waarbij alleen in de lage toeren de auto te veel benzine krijgt, maar tijdens een race die benzine nodig hebben.
Voor vlammen uit de uitlaat moet je hem echt rijk laten lopen en een afterburner gebruiken.
Maar dit doen ze allemaal niet omdat het stoer is, wat je op het JAF hebt gezien zijn waarschijnlijk "echte" racers waarbij alleen in de lage toeren de auto te veel benzine krijgt, maar tijdens een race die benzine nodig hebben.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
ik weet niet of het "echte racer's" waren, meesten waren civics :P
in de 1/8 mile drag. maar die gasten deden ook hun launch in de toerenbegrenser.
terwijl ik altijd dacht minste wheelspin = beste launch.
7000rpm lijkt me niet bevordelijk voor een wheelspin binnen de perken te houden. maar goed ik ben ook geen expert
in de 1/8 mile drag. maar die gasten deden ook hun launch in de toerenbegrenser.
terwijl ik altijd dacht minste wheelspin = beste launch.
7000rpm lijkt me niet bevordelijk voor een wheelspin binnen de perken te houden. maar goed ik ben ook geen expert
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
- Locatie: Enschede
Dennis_MX3 schreef:Je bedoelt denk ik de civics met turbo.
Een vtec motor gaat niet hoger dan ±5000 toeren wanneer deze stilstaat en de koppeling ingedrukt wordt.
Ze gaan tegen de toerenbegrenzer aan om de turbo te laten opspoelen.
weer wat geleerd , ik heb werkelijk ook nog nooit in een civic gezeten.
- Be_Easy
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
weer wat geleerd , ik heb werkelijk ook nog nooit in een civic gezeten.[/quote]
Moet je toch eens doen, zo'n b18 blok is best gruwelijk en beter nog een k20(uit te type-r integras) die civic gasten swappen echt als een gek maar is toch bruut in zon 900 kilo autotje
Moet je toch eens doen, zo'n b18 blok is best gruwelijk en beter nog een k20(uit te type-r integras) die civic gasten swappen echt als een gek maar is toch bruut in zon 900 kilo autotje
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you