Ik ben gelijk voor mijn rijbewijs gegaan toen ik 18 werd, en ik heb alles in 1keer gehaalt. Toen ben ik gaan rond rijden in mijn vaders 626 uit 1995, een fijne auto verder niets mis mee. Natuurlijk wilde ik mijn eigen auto. Dus ik ben gaan rondkijken en gaan twijfelen. Opeens kwam ik er achter dat de mazda mx-3 een V6 had. Tja, toen was ik bijna meteen verkocht. Dus meer gaan concenteren op de mazda. Want tja mijn vaders mazda had nooit geen problemen. Mijn eerste proefrit in een mazda mx-3 was niet zo geweldig. Het was straatje op en neer en dat was het, want de waterpomp was lek. Tja, toen werden de kosten om hem te laten maken heel wat duurder, hij had ook nog is roest bij de achterschermen, dus tja dat werd hem niet. Nou ik de moed er in houden en opzoek naar de volgende. Weer was bij de tweede mx-3 de proefrit geen succes. Kwam bij accelereren blauw/witte rook uit de uitlaat. Dat voorspelde niets goeds, dus ook deze bleef staan, na wat twijfelen... Dus nog steeds met vol goede moed opzoek gaan naar een mx-3. Toen kwam ik een rode/mat roze tegen. Ik ging er toch maar wel een proefrit mee maken. Ik was lekker aan het gassen, er was een klein circuit daar dus ik had de grootste lol. Motorisch helemaal goed. Tja de lak was een groot min punt. Nou ik dacht dat word met poetsten wel weer wat mooier. Dus na lang twijfelen en nadenken, heb ik het toch maar gedaan.
Nu heb ik hem even twee weken mee gereden. staat hij nu al een week of langer al weer stil, voor de deur. Hij zuigt waarschijnlijk ergens valse lucht aan, en mijn koppeling is niet echt zoals hij hoort te zijn. Maar ik blijf de goede moed houden, hij is natuurlijk geen nieuwe auto, hij heeft wat ouderdoms pijntjes. Dus dat gaat verholpen worden.
Natuurlijk heb ik er ook wat aanpassingen aangedaan. Zoals altezza's, pioneer deh 3200, Carbon hood van Frost-MX3, einddemper van tweaker2001 en ik heb voor dat oranje kapje uit de richting aanwijzer gehaalt. Maar hij is nog steeds niet gepoetst.






