Boxen voor veranderen.
Moderator: Moderators
-
- Co-Pilot
Boxen voor veranderen.
Ben begonnen om me boxen van voren te veranderen.
Orgineel naar de Kicker DS650.2 :D alles netjes wegwerken uiteraard..
Foto's volgen...
Orgineel naar de Kicker DS650.2 :D alles netjes wegwerken uiteraard..
Foto's volgen...
Me a like Mx-3
-
- Co-Pilot
-
- Co-Pilot
-
- Co-Pilot
PascalMX3 schreef:Die tweeter had je beter verder hoger kunnen plaatsen, of nog beter is opbouwen op het kapje achter de spiegels.
Verder goed bedacht, dat wegwerken van de filters.
danke :D, het heeft even geduurd, ben zeker 3 kwartier bezig geweest met hoe ik het nou zou doen haha..
Vond de tweeter daar het beste eigenlijk, ook omdat het geluid van uit hetzelfde punt komt zeg maar... en dit was het makkelijkste als ik de scherm weer terug zetten dan kunnen kabels niet zo makkelijk verstrikt raken met bijvoorbeeld de deuropener....
Me a like Mx-3
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
ziet er goed uit ik vindt zelf de twieter mooier boven staan maar dat is mijn mening (ook kwa geluid) maar en de filter heb ik achter de deur paneel zelf weg gewerkt want ik wou zelf niks zien kijk maar een bij mij op me profiel dan zie je wat ik bedoel
maar zeker mooi gemaakt
mvg michael
maar zeker mooi gemaakt

mvg michael
Het leven is kort maar mazda mx-3 is krachtiger
-
- Co-Pilot
The-Xtreme_Mazda schreef:ziet er goed uit ik vindt zelf de twieter mooier boven staan maar dat is mijn mening (ook kwa geluid) maar en de filter heb ik achter de deur paneel zelf weg gewerkt want ik wou zelf niks zien kijk maar een bij mij op me profiel dan zie je wat ik bedoel
maar zeker mooi gemaakt![]()
mvg michael
die van mij kun je nog instellen, dus ik moest er nog bij kunnen :P
er staat 0 +3 +6 DB op :D met schakelaartje :P
op de diepte van de boxen heb ik rekening gehouden, deze zijn zelfs minder diep dan de orginele boxen scheelt zeker een 0,5 - 1 cm...
bedankt voor de bezorgdheid :P
heb alles getest, de ramen etc na het inbouwen om zeker te weten dat alles nog werkt, zelfs een testrit gemaakt, hoebels om te kijken of het niet stoort etc... :D
sorry als ik iets doe ben ik een beetje pietje precies haha
Me a like Mx-3
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
MentaleJelleMx-3 schreef:The-Xtreme_Mazda schreef:ziet er goed uit ik vindt zelf de twieter mooier boven staan maar dat is mijn mening (ook kwa geluid) maar en de filter heb ik achter de deur paneel zelf weg gewerkt want ik wou zelf niks zien kijk maar een bij mij op me profiel dan zie je wat ik bedoel
maar zeker mooi gemaakt![]()
mvg michael
die van mij kun je nog instellen, dus ik moest er nog bij kunnen :P
er staat 0 +3 +6 DB op :D met schakelaartje :P
op de diepte van de boxen heb ik rekening gehouden, deze zijn zelfs minder diep dan de orginele boxen scheelt zeker een 0,5 - 1 cm...
bedankt voor de bezorgdheid :P
heb alles getest, de ramen etc na het inbouwen om zeker te weten dat alles nog werkt, zelfs een testrit gemaakt, hoebels om te kijken of het niet stoort etc... :D
sorry als ik iets doe ben ik een beetje pietje precies haha
haha die van mij kan je ook schakelen maar heb hem op 0 gelaten
en wat ga je voor woefer gebruiken en versterkerssssssss

Het leven is kort maar mazda mx-3 is krachtiger
-
- Co-Pilot
haha die van mij kan je ook schakelen maar heb hem op 0 gelaten
[/quote]
uuhm dat komt nog wel ooit eens,, hahaha heb op dit moment geen plek in mijn kofferbak :P ligt vol met kistjes waarin gereedschap zit:P haha
eerst komen achter nog boxjes erin, en dan laat ik het even zo.
In juli ga ik namelijk een goeie beurt geven aan de auto, kost ook geld :P
Distributieriemset,multiriemen,oliefilter,brandstoffilter,bougie's,bougiekabelset,rotor,verdelerkap,klepdekselpakking,nokkenaskeerringen,inlaatspruitstukpakkingen,remvloeistof vervangen,koelsysteeminhoud reinigen en vervangen, versnellingsbakolie vervangen, stuurbekrachtigingsolie vervangen,Veerpootlagers vervangen. En eventueel nog de koppeling zelf nog vervangen haha...

uuhm dat komt nog wel ooit eens,, hahaha heb op dit moment geen plek in mijn kofferbak :P ligt vol met kistjes waarin gereedschap zit:P haha
eerst komen achter nog boxjes erin, en dan laat ik het even zo.
In juli ga ik namelijk een goeie beurt geven aan de auto, kost ook geld :P
Distributieriemset,multiriemen,oliefilter,brandstoffilter,bougie's,bougiekabelset,rotor,verdelerkap,klepdekselpakking,nokkenaskeerringen,inlaatspruitstukpakkingen,remvloeistof vervangen,koelsysteeminhoud reinigen en vervangen, versnellingsbakolie vervangen, stuurbekrachtigingsolie vervangen,Veerpootlagers vervangen. En eventueel nog de koppeling zelf nog vervangen haha...
Me a like Mx-3