Betalingen Ford Probe store

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Betalingen Ford Probe store

Bericht door Jorn »

Beste mensen,

Ik ben nu al een hele tijd met Mark Colgan van Ford Probe store aan het mailen over mijn betaling voor een aantal pakkingen. Ik heb met gebruik van een IBAN code geld overgemaakt naar zijn rekening. Toen dit na 6 dagen volgens hem nog niet op zijn rekening stond ben ik naar mijn bank gegaan. Zij hebben dit vervolgens onderzocht en ik heb vandaag een brief binnen gekregen dat het op zijn rekening zou moeten staan. Meneer Colgan beweert echter van niet.

Mijn vraag is nu aan jullie: heeft iemand enig idee wat ik fout heb gedaan? en hoe doen jullie je betalingen aan Ford Probe?
MX-6 2.0 '95
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Betalingen heb ik altijd via paypal gedaan..
Anders even je rekening afschrift mailen naar Mark.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

ik heb ook nog maar alleen betaald met overboeking. Duurt erg lang inderdaad.
Ik denk dat zijn bank het nog niet heeft verwerkt. bij mij duurde het soms ook een week.
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

ik heb dat geld op 26 januari overgemaakt, zou nu toch lang genoeg hebben moeten duren lijkt me.
MX-6 2.0 '95
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

boekingen naar het buitenland kunnen idd soms goed lang duren.

Zou idd ff een kopie naar em sturen per mail.
En misschien deze week nog even afwachten....
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Sluit me aan bij de voorgaande posts dat het erg lang kan duren. De Probestore is een hele betrouwbare internet shop. Als 'ie zegt dat 'ei het nog niet gehad heeft, mag je ervan uitgaan dat 't zo is.
Betaal zelf altijd via Paypal, da's makkelijk voor jezelf en de verkoper en staat er ook gelijk op, en wordt je pakket dus ook snel verstuurd. Zeker aan te raden dus.
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

weer terug naar de bank geweest vandaag. zij kunnen niks meer voor me betekenen. Gisteren nog concact gehad met Mark en hij heeft nog altijd geen spoor van het geld gezien.

Ik kan hem wel een kopie sturen van de brief wat ik heb gekregen, maar daar heeft hij nog altijd zijn geld niet mee binnen. geen geld = geen pakkingen lijkt me.

ben beetje radeloos nu :(
MX-6 2.0 '95
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

heb je het goede ordernummer bij je betaling gezet ? mischien dat het daarin is mis gegaan...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

nee, hij had alle betalingen nagekeken en er zat niks bij wat er op leek wat van mij zou kunnen zijn.

Hij gaat nu bij zijn bank navraag doen of die wat meer weten.
MX-6 2.0 '95
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Yence schreef:Sluit me aan bij de voorgaande posts dat het erg lang kan duren. De Probestore is een hele betrouwbare internet shop. Als 'ie zegt dat 'ei het nog niet gehad heeft, mag je ervan uitgaan dat 't zo is.
Betaal zelf altijd via Paypal, da's makkelijk voor jezelf en de verkoper en staat er ook gelijk op, en wordt je pakket dus ook snel verstuurd. Zeker aan te raden dus.


Sluit ik me ook bij aan.

Stuur hem gewoon een kopie van jou afschrift oid (doe dan wel de rest onleesbaar maken)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie