Impreza is klaar, met FOTO'S!!
Moderator: Moderators
Impreza is klaar, met FOTO'S!!
Ik zat even te twijfelen om mijn project auto hier neer te zetten omdat het geen mx3 is maar ik kan het ook niet laten eigenlijk
2 weken geleden heb ik de auto weer opgehaald van de spuiter zonder deuren, motorkap en kofferklep.
Dus daarna 2 weekjes op veel avonden alles weer in elkaar gezet.
Er moeten nog een paar kleine dingen gebeuren zoals donkere zijknipperlichten, hier en daar wat gaas en dat soort dingen.
Maar geen geklets meer want foto's zeggen meer!
2 weken geleden heb ik de auto weer opgehaald van de spuiter zonder deuren, motorkap en kofferklep.
Dus daarna 2 weekjes op veel avonden alles weer in elkaar gezet.
Er moeten nog een paar kleine dingen gebeuren zoals donkere zijknipperlichten, hier en daar wat gaas en dat soort dingen.
Maar geen geklets meer want foto's zeggen meer!
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Thnx mannen voor de reacties!
Een spoiler komt er nog op. Wordt er eentje van carbon, geen hele hoge en ook geen subaru-model spoiler.
Het zoeken naar een mooie is moeilijk maar waarschijnlijk ligt dat aan m'n smaak
@Rich: Die andere sub is idd van Leonie.
Ik wil er nog mee op de testbank maar de buitenkant heeft voorrang gehad. Nu ga ik mij meer richten op het vermogen door er voorlopig een grotere turbo op te zetten. Later wil ik nog een 2,5L motor met zesbak hebben maar daarvoor is de spaarpot eerst even leeg
Een spoiler komt er nog op. Wordt er eentje van carbon, geen hele hoge en ook geen subaru-model spoiler.
Het zoeken naar een mooie is moeilijk maar waarschijnlijk ligt dat aan m'n smaak
@Rich: Die andere sub is idd van Leonie.
Ik wil er nog mee op de testbank maar de buitenkant heeft voorrang gehad. Nu ga ik mij meer richten op het vermogen door er voorlopig een grotere turbo op te zetten. Later wil ik nog een 2,5L motor met zesbak hebben maar daarvoor is de spaarpot eerst even leeg
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering