Wanneer komt er weer eens een drive en meet
Moderator: Moderators
- zilverbird
- Co-Pilot
Wanneer komt er weer eens een drive en meet
Hallo Allemaal,
wanneer komt er weer eens een drive en meet
misschien ergens anders dan limburg lijkt mij ook wel leuk weet niet hoe men hier over denkt of dat iemand anders nog een leuke en of mooie route weet die we dan kunnen gaan rijden .....
dit ergens in het midden van het land...of zo kunnen er mischien ook meer mee....
groeten zilverbird
misschien ergens anders dan limburg lijkt mij ook wel leuk weet niet hoe men hier over denkt of dat iemand anders nog een leuke en of mooie route weet die we dan kunnen gaan rijden .....
dit ergens in het midden van het land...of zo kunnen er mischien ook meer mee....
groeten zilverbird
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
Re: Wanneer komt er weer eens een drive en meet
Ik denk dat we nu een seizoen ingaan waarin het weer over het algemeen niet echt geschikt is voor een leuke toerrit. Volgend jaar, als het weer wat warmer wordt dan wil ik best eens onderzoek doen naar een geschikte route in de omgeving Utrecht. Ik woon hier alleen nog niet zo lang, dus alle hulp is dan welkom
zilverbird schreef:Hallo Allemaal,
groeten zilverbird
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
- zilverbird
- Co-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Ik zou zeggen: Be my guest....
We vinden het altijd super als andere leden ook proberen meetings te organiseren.
Een tip: Snelwegrijden is niet echt aan te raden vanwege snelheid en moeilijke volgbaarheid van auto's.
We vinden het altijd super als andere leden ook proberen meetings te organiseren.
Een tip: Snelwegrijden is niet echt aan te raden vanwege snelheid en moeilijke volgbaarheid van auto's.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences