@sjaakk91.
Moderator: Moderators
- sjaakk91
- Pilot
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Baarn
Re: @sjaakk91.
Dat is nog niet zeker.
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
Re: @sjaakk91.
Erg mooi roze sjaak.
Gekocht van ho en mo haha
Gekocht van ho en mo haha
- rHN
- Supporting Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 19 sep 2013, 22:37
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1993
- Locatie: Harlingen
Re: @sjaakk91.
Mischien een brutale vraag maar Welke velgen zijn dat die je roze hebt
i'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because some one else built it for me. your car is your story
- sjaakk91
- Pilot
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Baarn
Re: @sjaakk91.
Ik heb ze bij Houdini en Mohammed gekocht.
Ik heb geen idee welk merk het is. Ze zaten al onder mijn auto toen ik hem kocht.
Ik heb geen idee welk merk het is. Ze zaten al onder mijn auto toen ik hem kocht.
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @sjaakk91.
Ik vond de vorige kleur van je velgen beter bij de auto passen. Heb je ze in deze kleur gespoten zodat ze beter bij jou passen?
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
Re: @sjaakk91.
Gozer gefeliciteerd met je verjaardag
- sjaakk91
- Pilot
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Baarn
Re: @sjaakk91.
Het is even geleden dat ik wat gepost heb. Sommige zullen het al weten, ik heb de auto van Harm overgekocht. Mijn planning daarmee is, volgend jaar Time Attack tegaan rijden.
Er ligt een spoiler in die ik er ook op wil gaan zetten. Lijkt raar een spoiler op een fwd, maar het zorgt ervoor dat de achterzijde meer wat meer druk heeft en beter in gareel blijft. Achter zit namelijk bijna geen gewicht terwijl bijna alles voor ligt. De motor van Harm, een klde, was niet goed meer. De zesde cilinder bleef boven hangen. Daarbij had ik een klze longneck klaar liggen, dus een en een is twee, die gaat er in. Melvin heeft voormij compressietest gedaan, die was goed. Maar voordat de motor er in gaat eerst een nieuwe d-riem regelen. Ik heb samen met Rooie de oude motor er uitgehaald. Dat was een avontuur apart. Het is in een middagje gedaan dat wel. Op het laatst wilde de motor met geen mogelijkheid omhoog, kwam Robert met de opmerking of de schakelstangen los zaten, euh nee. Dus die uiteindelijk los gehaald, toen ging het wat makkelijker.
Harm zijn auto was mat grijs met witte details. Ik wilde niet hetzelfde doen, maar om nou de hele auto een andere kleur te geven is ook weer wat, misschien volgend jaar. Ik ga voor andere secondaire kleur, dat wordt blauw. Dus de stickers die er op gaan komen worden blauw. De klze wordt zwart met blauw.
Eerst de inlaatspruitstuk klaar gemaakt om te spuiten.
Tussen foto's vergeten te maken dus gelijk maar eind resultaat.
Andere kleur voor de velgen.
De klze in volle glorie. Koppeling van act zit er op, die nog goed is, scheelt weer geld.
Er ligt een spoiler in die ik er ook op wil gaan zetten. Lijkt raar een spoiler op een fwd, maar het zorgt ervoor dat de achterzijde meer wat meer druk heeft en beter in gareel blijft. Achter zit namelijk bijna geen gewicht terwijl bijna alles voor ligt. De motor van Harm, een klde, was niet goed meer. De zesde cilinder bleef boven hangen. Daarbij had ik een klze longneck klaar liggen, dus een en een is twee, die gaat er in. Melvin heeft voormij compressietest gedaan, die was goed. Maar voordat de motor er in gaat eerst een nieuwe d-riem regelen. Ik heb samen met Rooie de oude motor er uitgehaald. Dat was een avontuur apart. Het is in een middagje gedaan dat wel. Op het laatst wilde de motor met geen mogelijkheid omhoog, kwam Robert met de opmerking of de schakelstangen los zaten, euh nee. Dus die uiteindelijk los gehaald, toen ging het wat makkelijker.
Harm zijn auto was mat grijs met witte details. Ik wilde niet hetzelfde doen, maar om nou de hele auto een andere kleur te geven is ook weer wat, misschien volgend jaar. Ik ga voor andere secondaire kleur, dat wordt blauw. Dus de stickers die er op gaan komen worden blauw. De klze wordt zwart met blauw.
Eerst de inlaatspruitstuk klaar gemaakt om te spuiten.
Tussen foto's vergeten te maken dus gelijk maar eind resultaat.
Andere kleur voor de velgen.
De klze in volle glorie. Koppeling van act zit er op, die nog goed is, scheelt weer geld.
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Re: @sjaakk91.
Mooi man! Ziet er goed uit!!
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 04 aug 2011, 15:48
- Locatie: son
Re: @sjaakk91.
Lekker bezig Sjaakkk!!
Racing Life United Motorsport
http://Www.rlu-motorsport.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://Www.rlu-motorsport.com" onclick="window.open(this.href);return false;