aftertalk en de foto's Automaxx

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
NightQrawler
Pilot
Pilot

Bericht door NightQrawler »

BlackSheep schreef:Mooie foto's. vind dat pluche ook wel wat hebben :mrgreen: Niet echt iets voor mij, maar toch :)

wij(streetracemaniac en ik) denken dat het alleen bij meetings erin zit.
denk dat je anders jeuk krijgt of dat het kriebelt en overal die haartjes :?
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

zijn wel hele mooie velgen! miss wat voor mij?
even a broken clock gets to be right twice a day.
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Zou iedereen die zijn foto's graag online ziet op de site deze aub naar mij willen mailen.

Dan kan ik de reportage online zetten.

Mvg Marcel
MDC
Test-Pilot
Test-Pilot

Bericht door MDC »

Ik vond het leuk om eens bij jullie op de stand te buurten. normaal is het alleen over en weer op de site maar nu heb ik in iedergeval een gezicht bij de leden van de site. Mocht het zo zijn dat jullie volgendjaar weer gaan dan zou ik mij graag vergezellen bij de club. Helaas is de binding van mij uit naar mijn eigen club helemaal aan het weg ebben. Geen zaamhorigheid meer binnen de club. Dat wat ik in een club verwacht is bij jullie wel aan de orde waardoor het een stuk gezelliger is.

Voor de rest heb ik me uitstekend vermaakt tot de night-Scratchers langs kwamen. 3 deuken in de auto en lak beschadigd. alles ligt nu bij de verzekering en ik hoop dat het goed komt. Goed komen doet het wel maar het geld en de tijd weer. Daar baal ik dan weer zo van.
Afbeelding
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

MDC schreef:Ik vond het leuk om eens bij jullie op de stand te buurten. normaal is het alleen over en weer op de site maar nu heb ik in iedergeval een gezicht bij de leden van de site. Mocht het zo zijn dat jullie volgendjaar weer gaan dan zou ik mij graag vergezellen bij de club. Helaas is de binding van mij uit naar mijn eigen club helemaal aan het weg ebben. Geen zaamhorigheid meer binnen de club. Dat wat ik in een club verwacht is bij jullie wel aan de orde waardoor het een stuk gezelliger is.

Voor de rest heb ik me uitstekend vermaakt tot de night-Scratchers langs kwamen. 3 deuken in de auto en lak beschadigd. alles ligt nu bij de verzekering en ik hoop dat het goed komt. Goed komen doet het wel maar het geld en de tijd weer. Daar baal ik dan weer zo van.

Neem even contact op met automaxx, ik heb een mail ontvangen waarin gevraagd word of mensen die schade hebben opgelopen zich wouden melden.
Ook op het forum van automaxx zelf is daat wat over te vinden, automaxx doet zijn uiterste best om mensen met schade te helpen zeggen zij.
justa
Super-Pilot
Super-Pilot

Bericht door justa »

MDC schreef:Ik vond het leuk om eens bij jullie op de stand te buurten. normaal is het alleen over en weer op de site maar nu heb ik in iedergeval een gezicht bij de leden van de site. Mocht het zo zijn dat jullie volgendjaar weer gaan dan zou ik mij graag vergezellen bij de club. Helaas is de binding van mij uit naar mijn eigen club helemaal aan het weg ebben. Geen zaamhorigheid meer binnen de club. Dat wat ik in een club verwacht is bij jullie wel aan de orde waardoor het een stuk gezelliger is.

man dat is echt klote man dat jij er ook schade aan over hebt gehouden.
vind het erg gezellig dat je een aantal keer bent komen buurten met je meissie. volgend jaar ben je welkom denk ik :bier:
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot

Bericht door martinenijenhuis »

we hebben net wat foto's naar Marcel gestuurd :mrgreen:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door BlackSheep »

Ben benieuwd :mrgreen: ....... of toch niet ;)
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

BlackSheep schreef:Ben benieuwd :mrgreen: ....... of toch niet ;)
We krijgen toch geen foto,s van jouw te zien he dennis :mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door BlackSheep »

Daar ben ik dus een beetje bang voor :? :mrgreen: :oops:
Plaats reactie