BruteFrits schreef:Ja sorry dat ik nix meer heb laten horen. Tis Carnaval geweest hier in het zuiden. Was een aantal dagen niet in staat om achter de pc te kruipen.
Ik heb in het link-topic gezien dat er ook tellerringen gemaakt kunnen worden. En als ik de foto zo bekijk zijn deze netter dan diegene die ze bij Metalko maken. Volgens mij zijn deze een beetje opstaand, en die ik gezien heb zijn gewoon plat.
Wat de matten betreft, daar wil ik best verder naar informeren. Maar dan moeten er wel voldoende mensen de matten willen. Aangezien deze best prijzig zijn en ik er toch een beetje fatsoendelijke korting uit wil halen.
Aangezien zijn er niet zo veel animo voor de instaplijst die IK voor jullie gaat maken, dus BruteFrits mag ook verder informeren over de instaplijst bij Metalko of zo, en Turbulence we houden op onze eerste afspraak, ik neem ze morgen mee.
aggressor schreef:ik wil wel instaplijsten van jou sam!!!!!!!
Kijk ik ga geen € 250,00 betalen voor materiaal en dan 4 setjes lijst maken, dat wordt een beetje te gek, hoop dat je begrijp.
m.v.g. Mashamoto
uiteraard begrijp ik dat.maar volgens mij was er wel aardig wat animo voor.mischien dat we een inschrijf topic kunnen maken??en zodra we genoeg mensen hebben we ze laten maken.
Kijk ik ga geen € 250,00 betalen voor materiaal en dan 4 setjes lijst maken, dat wordt een beetje te gek, hoop dat je begrijp.
m.v.g. Mashamoto
uiteraard begrijp ik dat.maar volgens mij was er wel aardig wat animo voor.mischien dat we een inschrijf topic kunnen maken??en zodra we genoeg mensen hebben we ze laten maken.
m.v.g. Mashamoto
bij deze meld ik me af voor de traanplaat matten.
maat van me had nog een setje liggen uit een 323F
en laten die nou toevallig ook in mn mx-3 passen
ben dus voorzien..
instaplijsten wil ik nog wel hebben.
gr joost