@Beekluiis's
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Rubbers gaan wel vaker los, maakt niet zo heel erg veel uit.
Ze zijn er voornamelijk voor om rotzooi in je cilinder te voorkomen.
Het rubberen sprietje weet ik niet welke kant het op moet wijzen. Maar die is volgens mij enkel voor uitlijning.
Maar in de houder van dat rubberen spietje, waar je de poot doorheen steekt zit volgens mij ook nog een lager.
Ze zijn er voornamelijk voor om rotzooi in je cilinder te voorkomen.
Het rubberen sprietje weet ik niet welke kant het op moet wijzen. Maar die is volgens mij enkel voor uitlijning.
Maar in de houder van dat rubberen spietje, waar je de poot doorheen steekt zit volgens mij ook nog een lager.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Beekluiis
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1993
Zo weer wat kleine update's
Altezza chrome geinstalleerd.. Fitting tot corvette-style achterlichten had ik al!
Tevens een mooi chroom ruitensproeier van de rode mx gehaald. Ik vind het wel geslaagd in combinatie met de achterlichten!
Led kofferbak verlichting ( beide kanten )
En nog wat foto's van mijn dashboard verlichtingen
Wil in de toekomst nog voor plasma gaan..maar voorlopig vind ik dit prima
Tevens de schokdempers met die van de rode mx verwisseld en ik ben nu van het klapperen af!
Altezza chrome geinstalleerd.. Fitting tot corvette-style achterlichten had ik al!
Tevens een mooi chroom ruitensproeier van de rode mx gehaald. Ik vind het wel geslaagd in combinatie met de achterlichten!
Led kofferbak verlichting ( beide kanten )
En nog wat foto's van mijn dashboard verlichtingen
Wil in de toekomst nog voor plasma gaan..maar voorlopig vind ik dit prima
Tevens de schokdempers met die van de rode mx verwisseld en ik ben nu van het klapperen af!
- Beekluiis
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1993
Voor je tellerplaat moet je zoiezo die witte dimlaag eraf vegen krijgen, dit heb ik gedaan met aceton, wees wel zeeeeer voorzichtig want als het eenmaal op de voorkant iets komt krijg je dit niet meer mooi... Dan vervang je gewoon alle T10 lampjes die erachter zitten voor led in elke gewenste kleur, hoeveel het er zijn weet ik niet meer
en achter je kachelverlichting zit een T5 lampje.. is gewoon een steek en kan je zo vervangen als je dat interieur kapje weghaald waar je gevarenlichtknop inzit.
en achter je kachelverlichting zit een T5 lampje.. is gewoon een steek en kan je zo vervangen als je dat interieur kapje weghaald waar je gevarenlichtknop inzit.
Beekluiis schreef:Voor je tellerplaat moet je zoiezo die witte dimlaag eraf vegen krijgen, dit heb ik gedaan met aceton, wees wel zeeeeer voorzichtig want als het eenmaal op de voorkant iets komt krijg je dit niet meer mooi... Dan vervang je gewoon alle T10 lampjes die erachter zitten voor led in elke gewenste kleur, hoeveel het er zijn weet ik niet meer
Werkt goed of niet? Ik heb hetzelfde gedaan. Je bent wel het klokje "vergeten" haha, daarvoor kan je van dat doorzichtige folie gebruiken.
Ik vind dit persoonlijk mooier als plasma, en je hebt ook niet last van dat je naalden aanlopen.
- SkippyMX3
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
JForce schreef:Beekluiis schreef:Voor je tellerplaat moet je zoiezo die witte dimlaag eraf vegen krijgen, dit heb ik gedaan met aceton, wees wel zeeeeer voorzichtig want als het eenmaal op de voorkant iets komt krijg je dit niet meer mooi... Dan vervang je gewoon alle T10 lampjes die erachter zitten voor led in elke gewenste kleur, hoeveel het er zijn weet ik niet meer
Werkt goed of niet? Ik heb hetzelfde gedaan. Je bent wel het klokje "vergeten" haha, daarvoor kan je van dat doorzichtige folie gebruiken.
Ik vind dit persoonlijk mooier als plasma, en je hebt ook niet last van dat je naalden aanlopen.
Heb je dat met plasma wel dan??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!